וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה נשארה בליגת העל אחרי 1:2 על הפועל פ"ת

מערכת וואלה! ספורט

12.5.2012 / 22:54

האדומים חזרו מפיגור ל-1:2 על הפועל פתח תקוה, בזכות צמד של גלושצ'ביץ' שנכנס כמחליף והותיר את הקבוצה בליגה

זה הלך קשה. בציפורניים, בשיניים, בחניכיים ובעפעפיים, אבל בסופו של דבר הצליחה הפועל חיפה להבטיח הערב (שבת) את הישארותה בליגת העל. האדומים חזרו מפיגור לניצחון 1:2 על הפועל פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-37 והאחרון בליגת העל. אוראל אדרי כבש ראשון לזכות המלאבסים, אך צמד של ולדימיר גלושצ'ביץ' בדקות ה-50 וה-53 סידרו להפועל חיפה ניצחון יקר במיוחד ועונה נוספת בליגת העל. האדומים סיימו במקום ה-12 עם 44 נקודות.

שחקני הפועל חיפה חוגגים, רן אבוקרט. אדריאן הרבשטיין
יכולים לחגוג. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

אי ודאות גדולה אפפה את הימים האחרונים בהפועל חיפה. דובר על סכסוך בין הבעלים יואב כץ למאמן טל בנין, שעשוי להצטרף בסוף העונה למכבי נתניה. לא ברור אם המאמן יישאר בסופו של דבר אדום או יעבור לצהוב, אבל מה שבטוח הוא שבנין עשה בהפועל חיפה עבודה מצוינת ובהחלט הוכיח את עצמו. המאמן, שקיבל את חיפה עם שש נקודות בלבד אחרי 13 מחזורים, הצליח להוביל אותה מאז לכמה תצוגות כדורגל מצוינות, שכללו ניצחון בדרבי החיפאי וניצחונות על מכבי והפועל תל אביב ובית"ר ירושלים.

בסופו של דבר, הפועל חיפה נשארה בליגה בזכות ולא בחסד של אף אחד. גם אם היו מוסיפים למכבי פתח תקוה את שלוש הנקודות היא הייתה מסיימת מתחת לאדומים של טל בנין. בסך הכל הוכח שהפועל חיפה עם חומר השחקנים שלה היא לא קבוצה שצריכה להיאבק נגד הירידה, אלא יכולה להשתלב במרכז הטבלה.

מנגד, הפועל פתח תקוה נועלת עונה במקום האחרון עם 26 נקודות בלבד. כזכור, לקבוצה הורדו תשע נקודות בתחילת העונה, מה שריסק את המועדון לחלוטין. נקווה בשביל המועדון המפואר הזה שהוא יצליח לשקם את עצמו לפחות בליגה הלאומית. האוהדים שלהם בטח יתעודדו מכך שלפחות מחכה להם דרבי בעונה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 29: גול! חרמון ביצע טעות קשה והחזיר כדור עם נגיחה לאדרי, שנותר לבד מול קאלה ובעט פנימה. 0:1 מפתיע להפועל פתח תקוה.

דקה 33: חלאיילה בעט כדור חזק מ-14 מטר, דורי הצליח להדוף.

דקה 40: הזדמנות גדולה לאורחת. וואסי נותר באחד על אחד מול קאלה ובעט מ-10 מטר מעל המשקוף.

דקה 50: גול! גלושצ'ביץ' הוריד כדור עם הראש לממן, שבעט חזק, דורי הדף, אך גלושצ'ביץ' היה ראשון לכדור החוזר ובעט אותו פנימה. 1:1.

דקה 53: גול! דורה שלח כדור עומק נהדר לגלושצ'ביץ', שנותר לבד מול דורי והכניע אותו בקלות. מהפך ו-1:2 ענק להפועל חיפה.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, מועין חלאיילה, גולן חרמון, אושרי רואש, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן (גל אראל, 59), עלי חטיב (הישאם כיוואן, 71), יובל אבידור, סטפן דנקוביץ'' (ולדימיר גלושצ'ביץ', 46).

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, לורן בן ארי (ירדן חתוכה, 74), דניאל אדו, אסף בן מוחה, ניסן אלקלעי, פביאן סטולר, שחר בלילטי (מוחמד נאטור, 71), דור אזולאי, אוראל אדרי, ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully