וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "מרכינים ראש לזכר נופלינו"

24.4.2012 / 21:13

במועדון קיימו טקס יום הזיכרון לזכר 19 אוהדי הקבוצה שנהרגו. ברקת: "חובתנו להמשיך לקיים את המועדון שהיה יקר ללבם"

הפועל באר שבע התייחדה אתמול (שלישי) עם זכרם של אוהדי הקבוצה ועובדי המועדון שנפלו במערכות ישראל ובפעולות איבה. בני משפחות הנופלים השתתפו בטקס המרגש שהתקיים במתחם הכבוד ב"ווסרמיל" בנוכחות קצינים בכירים מצה"ל, שב"ס, מערך כיבוי האש, משטרת ישראל, אנשי ציבורים, חכ"ים, אוהדים ושחקנים.

שחקני הקבוצה לקחו חלק פעיל בטקס. אביתר אילוז קפטן הקבוצה הקריא קטעים נבחרים ביחד עם יוסי שבחון ואוהד לויטה שקרא את תפילת יזכור. לוטם זינו הקריא את רשימת הנופלים, שאליה התווסף בחודש ספטמבר האחרון יוסי שושן ז"ל, מאמן השוערים של מחלקת הנוער, שנהרג מפגיעת רסיס של טיל גראד.

"ביום הזה מועדון הפועל באר שבע מרכין ראש לזכרם של חללי צה"ל, ובתוכם אוהדי הפועל באר שבע שחירפו את נפשם למען הגנת המולדת", אמרה אלונה ברקת, נשיאת המועדון, שיזמה את האירוע המתקיים זו השנה השנייה ברציפות. "חובתנו לממש את צוואתם ולהמשיך לקיים את המועדון שהיה יקר ללבם. כל חייל אשר נפל הינו חוליה נוספת במדינה שלנו ובמותם ציוו לנו את החיים. אנחנו חייבים חוב גדול לנופלים ומשפחותיהם וחובתנו המוסרית היא להמשיך לקיים את הערכים של מדינת ישראל שהם יושר וטוהר המידות. מלחמת העצמאות לא תמה והארץ טרם שקטה. כל עוד חפצי חיים אנו אין לנו ברירה להמשיך להגן על מולדתנו למרות שמשלמים מחיר יקר על דמם של בננו ובנותינו. יהי זכרם ברוך".

סגן ראש אכ"א, תת אלוף משה אלוש, תושב העיר שלבש בצעירותו את המדים האדומים של הפועל באר שבע, שחזר את הרגע הנורא שבו בישר בשורת איוב להוריו של עוזי פרץ ז"ל, גם הוא אוהד הקבוצה שנהרג בהר דוב. בעיניים דומעות וקול חנוק סיפר תת אלוף אלוש כי הוא זה ששיבץ את החייל כלוחם בחטיבת גולני על פי בקשתו.

נציג המשפחות, קצין בחיל האוויר, סרן גיא בר שי, ספד לאחיו, רב סרן שי ברנשטיין ז"ל, מפקד פלוגה בשריון שנהרג במלחמת לבנון השנייה והוא בן 24 במותו. "שי אחי היה גיבור, הוא חיסל מחבלים וחירף נפשו כדי להגן על חייליו", סיפר האח השכול.

ח"כ נחמן שי התייחס בדבריו לגילויי האלימות וחציית הקווים האדומים במגרשי הכדורגל: "הספורט שלנו נראה כמו זירת קרב; והלשון תורמת עם מילים כמו 'להיכנס, להילחם, לשבור לפגוע'. אסור לשכוח שמדובר רק בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully