וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

שתי הקבוצות יצאו מאוכזבות מהמושבה ושירתו בעיקר את מכבי פתח תקוה. בלילטי כבש ראשון (6), גבאי השווה לאורחים (45)

ספורט 5

10 שנים חלפו מאז ניצחון החוץ האחרון של הפועל באר שבע על הפועל פתח תקוה, וגם אצטדיון המושבה החדיש לא בישר על שינוי. הקבוצה מבירת הנגב נותרה מסובכת במאבקי התחתית ועוד עלולה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור ה-32, לאחר שנפרדה ב-1:1 מנועלת הטבלה. שחר בלילטי כבש ראשון (6), דובב גבאי איזן עבור באר שבע (45). הפועל פתח תקוה, מצידה, כבר ויתרה על סיפור הישרדות הירואי ותנסה להמשיך את מסע הפרידה מליגת העל בצורה מכובדת. המנצחת הגדולה במשחק: מכבי פתח תקוה, שראתה את יריבתה נגד הירידה שומטת שתי נקודות ואת יריבתה העירונית עושה עוד צעד לעבר הלאומית.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים, במרכז שחר בלילטי. ברני ארדוב
יורדים ללאומית, אבל בצורה מכובדת. שחר בלילטי חוגג עם החברים/ברני ארדוב

למרות היעדרותו של הצמד המוביל גיא צרפתי ויניב לוזון, הפועל פתח תקוה פתחה מצוין עם הצעירים בחלק הקדמי ונתנה תקוות לקאמבק מטורף. שחר בלילטי ניצל טעות של אוהד לויטה וכבש כבר אחרי שבע דקות, אבל דווקא שער היתרון גרם למלאבסים לסגת לאחור ולשלם על כך ביוקר. באר שבע לקחה את הזמן שלה, נכנסה לעניינים באיטיות, אולם השתלטה על המשחק והצליחה להשוות בתזמון נהדר. סיראז' נאסר שלח כדור על קו שמאל לדובב גבאי, שהיה הטוב בשורות האורחים וסיים את המבצע בתוספת הזמן של המחצית עם כדור ברשת לאחר שחלף על פני אסף בן מוחה.

המשחק המשיך להתנהל בשליטתה של באר שבע, כשבמחצית השנייה גם דיא סבע התעורר. הכישרון הצעיר איים על השער בבעיטות ממרחק, ובאחד המקרים פגש את המשקוף עם שמאלית חזקה מ-22 מטרים. בפעמיים אחרות היה זה אוסטין אגי'דה שמנע ממנו להשלים מהפך. גיא לוי שלח את עידו אקסברד בניסיון להכריע את המשחק, אך גם החתן הטרי שכבר כבש שלושה שערים העונה במושבה לא הביא את הישועה. באר שבע לא יכולה לנשום לרווחה, במיוחד כאשר בשבוע הבא מצפה לה מפגש קריטי מול עוד מלאבסית, מכבי פתח תקוה, שתוכל לחלוף על פניה אם תנצח בהמשך את הפועל חיפה. מהמשחק הגורלי בשבוע הבא עשויה לצאת יורדת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים: עודד גביש, דובב גבאי (במרכז), סיראז' נאסר. ברני ארדוב
שער שוויון בתזמון מושלם. דובב גבאי, במרכז/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 7: גול! אדרי הגביה כדור חופשי לרחבת באר שבע, לויטה יצא לכיוונו של אדו והרחיק רע עם גופו לעבר בלילטי, שבעט חזק משבעה מטרים לרשת. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 22: קיסו השאיר לאחור לסבע, שבעט מ-20 מטרים לידיו של אגי'דה. מיד לאחר מכן גם נאסר ניסה מרחוק, אך הבעיטה הייתה חלשה והתגלגלה לעבר השוער.

דקה 33: נאסר הגביה מצד שמאל אל הקצה השני של תיבת החמש, לשם הגיע המגן הימני גביש שנגח חזק, אבל אגי'דה היה במקום וקלט.

דקה 37: אדרי קיבל כדור טוב וניסה את מזלו מ-25 מטרים. הכדור חלף גבוה מעל השער.

דקה 39: גביש הגביה מצד ימין, נאסר הקדים את שן ונגח למרכז השער. שוב, אגי'דה קלט ללא בעיות.

דקה 45+1: גול! נאסר שלח בכדור ארוך את גבאי, שעקף את בן מוחה וסובב מ-12 מטרים כדור שפגע קלות באדו ונעצר ברשת של אגי'דה. באר שבע חוזרת בתזמון מושלם. 1:1.

דקה 51: התקפה יפה של באר שבע עם גבאי מצד שמאל, בסיומה סבע הסתובב בתוך הרחבה ונבלם ברגע האחרון. האורחים היו צריכים לעשות יותר מהמצב הזה.

דקה 54: סבע הטעה בקלות את השומר שלו, נע לכיוון המרכז והפציץ ברגל שמאל מ-22 מטרים למשקוף. ביצוע נהדר, כמה קרוב.

דקה 56: גבאי הקפיץ במסירה חכמה לנאסר בתוך הרחבה, אבל הקשר ניסה לכבוש בנגיעה קלה ונבלם לקרן ברגל של אגי'דה. באר שבע השתלטה לחלוטין על המשחק.

דקה 67: הנה הפועל פתח תקוה. אורי כהן עלה לעזרת ההתקפה בצד שמאל, ואחרי הגבהה אחת בעט בעצמו אל השער מזווית אלכסונית בצד שמאל וסחט הדיפה טובה מלויטה.

דקה 69: נאסר העביר כדור טוב מצד ימין לכיוון המרכז, שם ניצב סבע שבעט בשמאל מ-18 מטרים. אגי'דה שמט פעם אחת וקלט בניסיון נוסף.

דקה 79: דוידזאדה העביר כדור רוחב מצד שמאל שעבר את כולם והגיע לסבע, ששוב בעט בשמאל משישה מטרים וראה את אגי'דה מתעופף והודף נהדר לקרן. באר שבע הלכה על קרן קצרה ומלכה הרים לרחבה, גביש נגח החוצה.

דקה 83: באר שבע טענה לפנדל לאחר שסטולר ספק תפס את אקסברד, השופט יעקב התעלם. הפועל פתח תקוה יצאה מיד למתפרצת עם וואסי שמסר לאסוס, הקשר נכנס לרחבה וניסה למסור לרוחב השער, אבל לויטה עצר אותו.

דקה 88: דוידזאדה הגביה מצד שמאל לרחבה, אקסברד נגח חלש ואג'ידה לא התקשה לעצור.

דקה 90+3: אקסברד הוריד בראש לזינו, שבעט החוצה מ-10 מטרים. בצד השני, גיא לוי המחליף בעט לידיו של לויטה וחלוקת הנקודות נשמרה.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, שחר בלילטי (גיא לוי, 76), אוראל אדרי (שי סופר, 46), ארמון בן נעים (מוחמד נאטור, 74), דומיניק וואסי.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, עודד גביש, אבי יחיאל, איבן גארידו, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, יוסי שבחון (עידו אקסברד, 61), דיא סבע, סיראז' נאסר, דובב גבאי (מוטי מלכה, 70 - לוטם זינו, 90).

לדף המשחק

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully