וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ורמת השרון נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

17.3.2012 / 19:50

הקבוצה של פייגנבוים שוב לא הצליחה לנצח והסתבכה בפלייאוף התחתון. יניב לוזון (37) כבש בפנדל, ברוך דגו (41) השווה

אחרי פתיחת העונה המרשימה והדיבורים על מקום בין שמונה הראשונות, עירוני רמת השרון סיימה את העונה הסדירה במקום ה-10 ותשחק בפלייאוף התחתון. הקבוצה של שייע פייגנבוים השיגה הערב (שבת) רק נקודה במושבה עם 1:1 מול הפועל פתח תקוה, שמצידה נמצאת עמוק במקום האחרון ומרוחקת 12 נקודות מחוף מבטחים. היא תהיה באופן כמעט ודאי בליגה הלאומית בעונה הבאה, אבל האם יש סיכוי שרמת השרון תהיה זו שתצטרף אליה בסופו של דבר?

גילי לנדאו, שצפוי לאמן את עירוני קרית שמונה בעונה הבאה, ראה את יניב לוזון מעלה את המלאבסים ליתרון בפנדל בדקה ה-37, אך ארבע דקות לאחר מכן ברוך דגו השווה. רמת השרון המשיכה ללחוץ, אבל לא השיגה יותר מזה וסיבכה עצמה לקראת משחקי הפלייאוף.

כבר בהתקפה הראשונה שלה הייתה קרובה הפועל פתח תקוה לעלות ליתרון, אבל גל ניר הדף את הבעיטה של אוראל אדרי וגם את הניסיון השני של ארמון בן נעים, ובכך מנע את הבקעת השער המהיר של העונה. שלוש דקות לאחר מכן עמיר נוסבאום הציל כדור מהקו ואף נפגע במהלך, כשבדקה ה-10 ניר חזר לעניינים עם הצלה נוספת מול אדרי. פתח תקוה זכתה בשער שהגיע לה בדקה ה-37, אחרי ספק הכשלה של בן מלכה ברחבה על בן נעים. יניב לוזון לקח אחריות וכבש מהנקודה הלבנה את הראשון במשחק. כנראה השער זה מה שהייתה צריכה רמת השרון, וארבע דקות לאחר מכן נאור פסר העביר כדור רוחב וברוך דגו קבע שוויון לפני ההפסקה.

השער העביר את השליטה לידיה של רמת השרון במחצית השנייה, ואחרי שתי החמצות של אוגניין דמיאנוביץ' הגיעה עצירה כפולה נהדרת של אוסטין אגי'דה מול תומר סוויסה ודמיאנוביץ' המתוסכל. מנגד, גילי לנדאו שלח את הילדים המחליפים, ואחד מהם, מוחמד נאטור, כמעט כבש בבעיטה אדירה מרחוק בדקה ה-79. המארחים כמעט הצליחו לגנוב את הניצחון בדקת הסיום, אבל ההגבהה של לורן בן ארי פגשה את המשקוף ויצאה החוצה.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, אייל שן, יניב לוזון (אור פישביין, 80), שחר בלילטי (גיא לוי, 71), אוראל אדרי (מוחמד נאטור, 77), ארמון בן נעים.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, יניב לביא (עשהאל בן שבת, 39), סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, גל בראל, בן מלכה (יוסי אופיר, 46), ברוך דגו, אלן מסודי, אוגניין דמיאנוביץ' (פאדי זיידאן, 58), תומר סוויסה.

לדף המשחק

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully