וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכדורגל שמעון שנהר הלך לעולמו

שנהר בן ה-69, מאמן מכבי חיפה ומכבי ת"א, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. הותיר אחריו אישה, 4 ילדים ו-6 נכדים

מאמן העבר שמעון שנהר הלך לעולמו הערב (ראשון), בבית החולים בילינסון אחרי מאבק במחלת הסרטן. שנהר היה בן 69 בפטירתו והשאיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ושישה נכדים. שנהר יובא למנוחות, מחר, בבית העלמין כפר נחמן, ברעננה. שעת ההלוויה תיקבע מחר. המשפחה תשב שבעה בביתה, ברחוב שמואל הנגיד 7 ברעננה.

שנהר, בנו של אוטו שלפנברג, שחקן ומאמן מכבי חיפה בשנות ה-50, החל את דרכו במדים הירוקים והמשיך לקבוצת הנוער של מכבי חדרה, לפני שהוחזר ב-1962 למכבי חיפה. שנהר הספיק לערוך 59 משחקים במדי הקבוצה, אך סבל מסדרת פציעות ונאלץ לפרוש בגיל 26. אז גם פצח בקריירת אימון.

תחילה אימן שנהר בקבוצות כמו הפועל תל חנן, בית"ר קרית טבעון ומכבי הר הכרמל, וב-1971 החל להדריך את קבוצת הילדים של מכבי חיפה. ב-1976 נקרא להחליף את ג'וני הרדי בקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית. בהמשך אימן שנהר גם בבית"ר ירושלים, איתה זכה בגביע המדינה ב-1979. בתואר זה זכה גם עם מכבי תל אביב ב-1987, כשהצהובים ניצחו בגמר את קבוצת נעוריו מכבי חיפה.

ב-1999 התבקש שנהר לייסד ולאמן את נבחרת מיקרונזיה, כחלק מחיזוק הקשרים בינה לבין ישראל. שנהר עבד במיקרונזיה במשך כשנה, לפני שחזר ארצה לקבוצת הנוער של הפועל כפר סבא ואז שב לקדנציה נוספת במיקרונזיה. בשנים האחרונים שימש כרכז בית הספר למאמנים במכון וינגייט.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully