וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "קשה להתרכז בכדורגל כשנופלים טילים"

11.3.2012 / 11:00

בקבוצה מהדרום אמרו: "אפשר, וצריך היה, לגלות יותר רגישות למצב ולדחות את המשחקים שלנו ושל הפועל באר שבע"

ההפסד אמש (שבת) 2:1 להפועל ראשון לציון דרדר את מ.ס אשדוד למקום הרביעי ולראשונה מזה חודשים רבים היא לא נמצאת בשלישייה המובילה את הליגה. ניצחון של מכבי חיפה מחר נגד הפועל תל אביב, יוריד את האשדודים למקום החמישי. למרות האירועים בדרום וההסלמה במצב הביטחוני בעיר, נאלצו שחקני מ.ס.אשדוד לשחק אמש כרגיל וניתן לשער שהמצב השפיע לפחות באופן חלקי, על מספר שחקנים, בעיקר אלו שמתגוררים בעיר אשדוד ומשפחותיהם נאלצו להישאר בחדרי הביטחון במהלך סוף השבוע.

בקבוצה יקיימו היום הערכת מצב לגבי המשך האימונים בשל המצב הביטחוני. נכון לעכשיו מחלקות הנוער והילדים, וכמובן גם האקדמיה, מושבתות בשל הוראות פיקוד העורף. האימון של הקבוצה הבוגרת בוטל ובשיחות מאוחרות ויתר יוחלט האם להתחיל לקיים אימונים מחוץ לעיר.

בקבוצה אמרו ש"אפשר, וצריך היה, לגלות יותר רגישות למצב ולדחות את המשחקים שלנו ושל באר שבע. צריך להיות כאן באשדוד כדי לראות את הדברים בעיניים. כשאתה רואה את הטילים של כיפת ברזל מיירטים באוויר את הטילים שמגיעים מעזה, אתה מבין שכדורגל זה הדבר האחרון שמעניין. השחקנים השאירו בבית אישה וילדים. קשה להתרכז בכדורגל בזמן שבבית יש אזעקות, נופלים טילים והמשפחות בחדרי הביטחון".

יחד עם זאת, קפטן הקבוצה דוד רביבו לא רצה לתלות את ההפסד אתמול במצב: "אנחנו צריכים לשכוח מהר מאוד מהמצב הביטחוני וההסלמה באזור, כי זה לא צריך להפריע לנו. באנו למשחק חוץ והיינו צריכים לקחת את הנקודות. ראשון לציון עשו שתי התקפות בחצי הראשון וספגנו שני שערים. זה חבל, כי הייתה לנו מחצית ראשונה באמת יוצאת מן הכלל ולא הצלחנו להבקיע".

רביבו מנסה להסביר מה לא עבד אתמול וגם מסתכל קדימה לעבר השבוע הבא: "ניצול המצבים שלנו לא היה טוב. בסך הכל הגענו למצבי הבקעה ולא הבקענו. צריך כבר להסתכל לעבר השבוע הבא, למשחק נגד סכנין ואני מקווה מאוד שנצליח לנצח בבית. זה יהיה קרב חשוב, הם עברו אותנו עכשיו בזכות הפרש השערים וחבל מאוד שלא ניצחנו במשחקים האחרונים, אפילו תיקו אנחנו לא משיגים".

רביבו מבין שמאזן של שני נצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, הוא בהחלט מאזן רע מאוד: "בוודאי שאנחנו לא נראים טוב, אבל צברנו נקודות בסיבוב הראשון וזה מה שעוזר לנו כרגע. אנחנו באמת צריכים לעשות סטופ ולנצח. נצטרך לחזור לשחק את הכדורגל הטוב והיפה כמו בחצי הראשון של העונה וגם לחזור להבקיע".

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully