וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון הפועל באר שבע הופסק, רחמים שוחח עם הזרים

11.3.2012 / 15:00

גורם במועדון: "העניין הזה כבר הפך לשגרה אצלנו". הקבוצה תדרוש מההתאחדות: שעה אחידה למשחקי התחתית

אימון הפועל באר שבע הופסק היום (ראשון) בזמן שאזעקה נשמעה בעיר. שחקני הקבוצה התבקשו להיכנס למנהרה שמשמשת בשעה זו כ"מרחב מוגן". גורם במועדון אמר: "לא היינו צריכים להוכיח שום דבר לאיש, העניין הזה הפך לשגרה אצלנו". קודם לכן נשמעה אעזקה גם באזור אשדוד. המנכ"ל אסי רחמים דאג לשוחח עוד לפני האימון עם הזרים של הקבוצה, איבן גארידו, ננאד קיסו, פטר גרביץ' ודרשקו בוז'וביץ', שנראו מאוד מופתעים מהעניין. וויליאם סוארס חזר אתמול מחופשה פרטית בפורטוגל. הברזילאי כבר רגיל לאזעקות האלה וניסה להרגיע את שאר הזרים.

אתמול התייחס גורם בהתאחדות לטענות של באר שבע על כך שההתאחדות לא דחתה את המשחק נגד בני יהודה, שהסתיים בתבוסת 5:1: "הטענות של הפועל באר שבע הזויות. נראה לכם שקבוצה מקבלת חמישייה בגלל אזעקות? מה עם חלק מהשחקנים שלה שלא ישן שלשום בבאר שבע, גם הם לא נרדמו בלילה? שיעשו בדיקה עם עצמם לפני שהם מתלוננים. אנחנו מאוד קשובים למצב בדרום ולבנו עם תושבי העיר, אבל לא יכול להיות שיאשימו את ההתאחדות בכל דבר שקורה". כזכור, אתמול טענו בבאר שבע כי השחקנים לא יכולים היו לתפקד במשחק, בין היתר משום שהמצב הביטחוני בדרום הקשה עליהם.

הבוקר, אגב, נערכה ישיבת הנהלת שבמהלכה הוחלט לשלוח מכתב להתאחדות לכדורגל, בו המועדון ידרוש שעה אחידה לכל משחקי התחתית. במועדון אמרו היום: "ראוי שההתאחדות תקבע שעה אחידה לכל המשחקים, לא יכול להיות שאנחנו נשחק ראשונים. המצב מאוד עדין". את הרעיון למהלך, אגב, יזמה הדוברת ציפורה חלפון.

אדלי: "המצב לא קל"

שחקנים בקבוצה ביקרו בסיום המשחק אתמול את החלק ההגנתי. אופיר דוידזאדה ואביתר אילוז חטפו ביקורת קשה מהשחקנים, שאמרו עליהם: "הם עשו אתמול חורים בהגנה, שלא מתאימים לשחקנים בקבוצה שרוצה להישאר בליגה. איפה המלחמה?". חלק מהאשמה נפלה גם על אוהד לויטה, שספג שער מגול ישיר מהקרן. הבלם עודד גביש שנפצע בתחילת המשחק הובהל לבית החולים, עבר בדיקות ושוחרר לביתו. במועדון מקווים שהקבוצה לא תמעד בשבוע הבא נגד הפועל ראשון לציון, מה שכבר הוגדר על ידי השחקנים כ"משחק עונה".

אחת הנקודות עליהן דובר אתמול באוטובוס שנסע חזרה לדרום הייתה יחס השערים של הקבוצה (22-), שהוא הגרוע מבין קבוצות התחתית. "אולי זאת נקודה שצריך לעבוד עליה. גם אם מפסידים, לא צריך לחטוף חמישה שערים. אולי זה מה שיכריע לבסוף את גורל הירידה", אמר אחד השחקנים בסיום. איבדנו את הריכוז בנקודות קריטיות, הגולים שספגנו היום היו כתוצאה מאיבוד ריכוז", אמר ריאן אדלי. "אין אחד שלא רצה לשחק טוב ולנצח על מנת להישאר בליגת העל, אני גם לא חושב שעשינו צעד אחורה אלא צעד הצידה. אנחנו נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו וללמוד לא לאבד ריכוז וזה הדבר החשוב ביותר".

על השפעת המצב הבטחוני אמר: "אני לא יכול לדבר בשם אחרים על ההשפעה של המצב הבטחוני, אני יכול לדבר בשם עצמי. זה לא קל, אבל במקביל אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו , בשביל זה אנחנו פה". לקראת המשחקים הבאים אמר: "אנחנו צריכים לקחת כל משחק בפני עצמו, לא לחשוב על הגביע או הפלייאוף, המשחק היחידי שחשוב עכשיו הוא נגד ראשון לציון בשבוע הבא".

שחקן בקבוצה סיכם בהקשר הזה: "זה לא יהיה רק מבחן מקצועי, אלא מבחן מהותי גם בהיבט המוראלי, שישפר או יפגע בביטחון של השחקנים". הקבוצה, אגב, עשויה לעמוד לדין בגין השלכת חפץ מכיוון היציע אל כר הדשא.

(עדכון ראשון: 8:03)

גיא לוי: "איך אפשר לשחק כדורגל כשלא ישנים כל הלילה?"

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully