וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשל"צ ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

3.3.2012 / 20:55

המלאבסים קרובים להיפרד מליגת העל אחרי שאסי בלדוט כבש את שער הניצחון (49) למרות שקבוצתו שיחקה בעשרה שחקנים

האם הפועל פתח תקוה הרימה סופית ידיים בכל מה שקשור להישארותה בליגת העל? על פי המשחק הערב (שבת) נדמה שהתשובה לכך היא חיובית. המלאבסים הפסידו במשחק התחתית החם על שש נקודות 1:0 נגד הפועל ראשון לציון, לה לא הפריע כלל שהיא שיחקה במשך מרבית דקות המשחק בעשרה שחקנים. אסי בלדוט הבקיע את השער היקר מפז.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים. קובי אליהו
לא נשברו גם בעשרה שחקנים. שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים/קובי אליהו

המלאבסים, שהגיעו למשחק כשהם חולמים לשפר את מעמדם בטבלה ולברוח מהמקום האחרון, ידעו שהמשחק הערב הוא כמעט ההזדמנות האחרונה שלהם לעשות את זה. גילי לנדאו פתח עם קישור מעובה שכלל את ג'ונתן אסוס, אייל שן ופביאן סטולר, אבל בפועל ראשון לציון הייתה מסוכנת יותר והגיעה למצבים רבים. בדקה ה-35 השתנה המומנטום על המגרש אחרי הרחקה של המולדבי גאורגי אובסניקוב, שהותירה את ראשון לציון בעשרה שחקנים. דקות אחרי ההרחקה, גם אייל לחמן שילם במקומו על המגרש והורחק על ידי השופט לירן ליאני.

במקום להתייאש, ראשון לציון המשיכה להילחם ויצאה נשכרת בדקה ה-49 אחרי שאסי בלדוט, שהיה חתום על ההזדמנות הראשונה של הכתומים במשחק, מצא את שער הניצחון אחרי שקיבל כדור מדודו אברהם המחליף וסיים עם כדור ברשת. עד הסיום גם ריף מסיקה הורחק, אבל הפועל ראשון לציון משיגה שלוש נקודות יקרות שמקרבות אותה למכבי פתח תקוה שנמצאת מעל הקו האדום ורחוקה משם עד כדי חמש נקודות. הכתומים שבים לנצח אחרי ארבעה משחקים שבהם לא עשו זאת, אבל המפתח להישרדות נעוצה בשני המשחקים הבאים שלהם נגד מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע לפני תחילת הפלייאוף.

מהלך המשחק

כבר אחרי ארבע דקות הגיעו הכתומים להזדמנות ראשונה במשחק כשכדור חופשי של אסי בלדוט נבעט על ידי הקשר, אבל אוסטין אג'ידה הצליח להדוף לקרן. בדקה ה-12 כדור קרן של גיא צרפתי כמעט ומצא את הראש של אסף בן מוחה, אבל דלל הצליח להקדים ולהדוף. בדקה ה-35 ראשון לציון נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאובסניקוב המולדובי פגע בצרפתי וקיבל כרטיס אדום. אייל לחמן שמחה על ההחלטה להרחיק את אובסניקוב הורחק אף הוא על ידי השופט לירן ליאני, ושרון מימר הוא זה שעבר להדריך את הקבוצה עד לסיום.

בדקה ה-49 הגיע שער היתרון המפתיע של ראשון לציון, שסבלה מחיסרון מספרי, אבל זה לא מנע מדודו אברהם המחליף למצוא את אסי בלדוט, שכבש מקרוב פנימה. 0:1 לראשון לציון. מפולת של כרטיסים צהובים הגיעה לאחר מכן אחרי שג'ונתן אסוס, דודו אברהם, גיא צרפתי, אבירן דלל וקובי מוסא ראו מליאני הזהרה. 22 דקות לסיום גיא צרפתי שיגר כדור חופשי והצליח לעקוף את החומה, אבל הכדור שלו נהדף היטב על ידי דלל. בתוך תוספת הזמן גם ריף מסיקה המחליף של ראשון לציון קיבל כרטיס אדום אחרי שביצע עבירה קשה על מוחמד נאטור, והכתומים סיימו בתשעה שחקנים.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן (מוחמד נאטור 65), ג'ונתן אסוס, אייל שן, פביאן סטולר (ארמון בן נעים 52), יניב לוזון, גיא צרפתי, דומיניק וואסי (קווין פריינטה 86).

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, סטפן דיאק, גל ספיר, עמירן שקלים, דור הלוי (דודו אברהם 46), אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, אסי בלדוט (גל מאיו 90), דייויד גומז (ריף מסיקה 83), גאורגי אובסניקוב.

לדף המשחק

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully