וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה והפועל פתח תקוה נפרדו ב-2:2

וואלה! ספורט

4.2.2012 / 19:54

המארחים כבר הובילו 0:2 אחרי שחטיב (4), בבכורה בהרכב, וחרמון (30) הובילו. בן נעים (56) וצרפתי (73) בפנדל איזנו

איזה משחק קיבלו הצופים הלא רבים שהגיעו לקרית אליעזר, וראו את הפועל פתח תקוה חיה ונושמת. למרות שהמלאבסים יהיו חייבים לנצח כדי להישאר בחיים, הם הראו הערב (שבת) הרבה מאוד אופי כשחילצו 2:2 מהקבוצה של טל בנין, שממשיכה להסתבך בתחתית. חיפה, שהפסידה להפועל פתח תקוה בארבעה מששת הביקורים האחרונים של המלאבסים בקריה, דווקא כבשה שער מהיר בבכורה של עלי חטיב בהרכב כבר בדקה הרביעית, וגולן חרמון הכפיל בנגיחה בדקה ה-30, אבל בדיוק בשלב הזה פתח תקוה החליטה שהיא לא מוותרת.

פתח תקוה, שהצליחה לשמור על גיא צרפתי, פביאן סטולר ויניב לוזון, אך נפרדה מיגאל אנטבי, חזרה למשחק עם שער מצמק של ארמון בן נעים בדקה ה-56 ו-17 דקות לסיום הצליח צרפתי להשאיר נקודה חשובה לפתח תקוה בזכות פנדל מוצלח. המלאבסים עולים כעת ל-11 נקודות, אבל הם עדיין רחוקים משמעותית מהקו האדום ובשבוע הבא תחכה להם מכבי נתניה, כשאם הם לא ישיגו ניצחון מולה, כבר אפשר יהיה לדבר על הכרעה ראשונה בתחתית.

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, אמר בסיום: "כשמובילים במחצית וחוגגים, זה מתכון לאסון. זה לצערי מה שקרה. השחקנים יצאו לחגוג במחצית, ולצערי החגיגות האלה לא עזרו לנו. זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח ולצערי הצלחנו רק להוציא נקודה".

מהלך המשחק

דקה 4 - גול! עלי חטיב קיבל כדור מ-30 מטר מרן אבוקרט, התקדם עוד כמה מטרים והחליט לנסות את מזלו מרחוק. הטיל שלו הכניע את אוסטין אג'ידה שלא הצליח לעשות דבר. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 30 - גול! חנן ממן הגביה כדור חופשי, וגולן חרמון התרומם מעל ההגנה של פתח תקוה כדי לנגוח משבעה מטרים פנימה. 0:2 להפועל חיפה.

דקה 56 - גול! אייל שן חטף כדור, התקדם והכניס מצוין לארמון בן נעים, שבין שחקני ההגנה של חיפה הוא הצליח להכניע בבעיטה שטוחה מעשרה מטרים את דרשלר. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 72 - מוחמד נאטור שנכנס כמחליף הוכשל ברחבה על ידי אייל טרטצקי. הקוון סייע לשופט ואמר לו שהייתה עבירה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 73 - גול! גיא צרפתי בעט את הפנדל שטוח וחלש, הכדור כבר היה בידיים של דרשלר שזינק לפינה הנכונה, אבל הכדור עבר לו מתחת לידיים. 2:2 דרמטי.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, חנן ממן (דרגאן צ'ראן 66), גל אראל, רן אבוקרט, עלי חטיב (הישאם כיוואן 83), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, רמי דואני, פביאן סטולר, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, קווין פריינטה (דניאל אדו 35), גיא צרפתי, יניב לוזון (מוחמד נאטור 68), ארמון בן נעים, דומיניק וואסי (גיא לוי 86).

לדף המשחק

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully