וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 2:3 את הפועל פתח תקוה

גיא צרפתי הפתיע במושבה והעלה את נועלת הטבלה ליתרון מול האדומים. אלרואי כהן השווה בדקה ה-14, ידין השלים מהפך בדקה ה-60 ולאלה המשיך בדקה ה-63. בן נעים צימק (71)

הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) את הפועל פתח תקוה 2:3 באצטדיון המושבה, וחזרה למקום השני בליגת העל על חשבונה של מ.ס אשדוד. האדומים החזירו את הפיגור בנקודות מהמוליכה עירוני קרית שמונה לחד ספרתי, וערב משחקה של המוליכה נגד מכבי תל אביב הוא עומד על 9 נקודות. עבור הפועל פתח תקוה זה היה ההפסד הרביעי ברציפות, ונועלת הטבלה הולכת ומתקרבת לליגה הלאומית. מנגד, הקבוצה של ניצן שירזי מביאה קצת שקט למועדון עם הצלחה מקצועית בעקבות הניצחון השני ברציפות, אחרי שבועות סוערים של מחאה ומתיחויות. טוטו תמוז, שלא היה בסגל של האדומים, צפוי לעזוב מחר למונאקו.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער. קובי אליהו
עכשיו הם יתפללו לניצחון של מכבי תל אביב? שחקני הפועל תל אביב חוגגים במושבה/קובי אליהו

אם שחקני ואוהדי הפועל תל אביב ירצו להציל את חלום האליפות שלהם, הם יעודדו מחר ככל הנראה את מכבי תל אביב, שתארח את עירוני קרית שמונה במשחק שינעל את המחזור ה-23. במידה שהצהובים ינצחו, הפועל תל אביב תשמור על פיגור שניתן למחוק בקרב על האליפות נגד קרית שמונה. בכל מקרה, ראוי שמאמן האדומים ניצן שירזי ידאג גם לכמה דברים אחרים בהמשך העונה כמו ההגנה שלו. שירזי ביצע מספר שינויים לקראת המשחק הזה, אבל ההגנה שלו לא סיפקה את הסחורה והמשחק הזה לא היה רחוק מלהסתיים בתיקו.

הפועל פתח תקוה היתה הראשונה לעלות ליתרון משער של גיא צרפתי בדקה השביעית, וגם אחרי שהמחליף ארמון בן נעים צימק ל-3:2 בדקה ה-71 היו המלאבסים קרובים לכיבוש שער נוסף. הפועל תל אביב יכלה להתנחם באחוז גבוה של ניצול מצבים. זה התחיל בשער שוויון של אלרואי כהן בדקה ה-14, המשיך בשער יתרון של אביחי ידין בבעיטה נפלאה מרחוק בדקה ה-60, והסתיים בשער של מהראן לאלה שסגר עניין במשחק וסגר גם את בצורת ההבקעות שלו, עם שער אשוו זה 23 חודשים.

מהלך המשחק

דקה 7 - שער! טעות נוראית של מחמוד עבאס, ששלח כדור לתוך הרחבה שלו ומסר למעשה לדומיניק וואסי, שהמשיך במסירת רוחב לגיא צרפתי. האחרון לא טעה ובמצב נוח במיוחד כבש וקבע 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 14 - שער! עומר דמארי שלח מסירת עומק לגל שיש, שפרץ מצד שמאל של הרחבה ושלח כדור רוחב לאלרואי כהן, שכבש מקרוב. הפועל תל אביב משווה ל-1:1.

דקה 24 - גיא צרפתי סובב כדור חופשי מצד שמאל למרכז הרחבה, וואסי עלה טוב לנגיחה אבל הכדור היה גבוה מדי.

דקה 24 - סלים טועמה השתלט על כדור במרחק של 14 מטרים ובעט לשער, אג'ידה הדף.

דקה 28 - חוטבא ניסה להפתיע את אוסטין אג'ידה וסובב כדור חזק לכיוון השער, שוער פתח תקוה הדף לקרן.

דקה 45 - אסף בן מוחא השתלט על כדור במרחק של 14 מטרים מהשער, אבל בעט מעל למשקוף.

דקה 58 - מתפרצת לפתח תקוה. גיא צרפתי שלח ימינה לדומיניק וואסי, שבעט ממצב נוח החוצה.

דקה 60 - שער! סלים טועמה בעט כדור חופשי מצד שמאל, הכדור נהדף על ידי הגנת פתח תקוה היישר לכיוונו של אביחי ידין, שהפציץ מ-25 מטרים פנימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 63 - שער! ההגנה של פתח תקוה נעלמה, סלים טועמה הכניס כדור עומק למהראן לאלה, שפרץ בקלות בין שני מגינים וכבש. 1:3 להפועל פתח תקוה.

דקה 71 - שער! גיא צרפתי בעט כדור חופשי מצד שמאל, אדל הדף רע למרכז הרחבה וארמון בן נעים השתלט על הריבאונד כדי להפציץ פנימה. 2:3 להפועל תל אביב.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; לורן בן ארי (קווין פריינטה, 70), דניאל אדו (ארמון בן נעים, 65), פביאן סטולר, יגאל אנטבי; ג'ונתן אסוס, אייל שן, גיא צרפתי, יניב לוזון (אור פישביין, 77), אסף בן מוחא; דומיניק וואסי.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר, גל שיש, שי אבוטבול, אביחי ידין, אלרואי כהן (נוסא איגייבור, 75), סלים טועמה (רועי גורדנה, 80), מחמוד עבאס (מהראן לאלה, 46), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully