וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן נפרד בבכי: "נולדתי בית"רי, חייתי בית"רי ואקבר בית"רי"

הקשר שעוזב לפולוניה ורשה נפרד מחבריו. משה אוחיון שוחרר רשמית מלגיה ורשה, בית"ר ירושלים תפתח במשא ומתן מיידי

אירוע פרידה של בית"ר ירושלים מאבירם ברוכיאן ב-2012/צילום ועריכה: קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משה אוחיון שוחרר רשמית מחוזהו בלגיה ורשה והוא חופשי להצטרף ללא תמורה לכל קבוצה שירצה. לגיה הודיעה באתרה הרשמי כי "בהסכמת שני הצדדים, חוזהו של השחקן בוטל והוא אינו שחקן המועדון". כזכור, בתקופה האחרונה הוזכר שמו של הקשר בן ה-28 כמועמד המוביל לשוב לבית"ר ירושלים ולהחליף את אבירם ברוכיאן. בבית"ר ירושלים יפתחו במשא ומתן עם הקשר באופן מיידי, כשהוא צפוי לסכם בימים הקרובים עד לתום העונה.

הקשר עזב בקיץ את מ.ס אשדוד וחתם בקבוצה הפולנית לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות, אלא שהמאמן מאצ'יי סקורזה לא העניק לו הזדמנות אמיתית ואוחיון מיעט לשחק. בחצי העונה בלגיה הוא רשם שמונה הופעות בלבד בכל המסגרות וכבש שער אחד בגביע הפולני. אוחיון לא היה מרוצה ממעמדו, סקורזה לא בנה עליו מקצועית ולכן החליטו הצדדים על פרידה.

לגיה הייתה התחנה האירופית השנייה של אוחיון, ששיחק בעבר בווינטרטור השוויצרית. כעת הוא הפך לשחקן חופשי ועל פי ההערכות, הוא צפוי לחזור ולשחק בישראל כאשר קבוצתו הבאה תקבל אותו בחינם. השבוע הביע אוחיון נכונות לשוב לבית"ר ואמר לוואלה! ספורט: "זה מחמיא מאוד שבית"ר מתעניינים בי. בית"ר תמיד הייתה בלב שלי ואני זוכר רק דברים טובים מחצי השנה שהייתי שם. בית"ר זה לא עוד מועדון בשבילי ולא עוד קבוצה".

ברוכיאן נפרד בבכי: "עוזב בלב כבד"

בבית"ר ירושלים התפנו היום מהצרות בתחתית והעונש האכזרי שקיבלו בבית הדין כאשר הופחתו לקבוצה שתי נקודות בעקבות הנהמות לטוטו תמוז, כאשר כל אנשי המועדון הגיעו למסעדת לארה בירושלים לאירוע פרידה מהקפטן אבירם ברוכיאן. הקשר ששיחק עשר שנים בקבוצה הבוגרת מאז עלה מהנוער וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ושני גביעים חתם לשנתיים וחצי בפולוניה ורשה וצפוי להמריא ביום שישי לפולין בכדי להתחיל פרק חדש בקריירה. ברוכיאן קיבל חולצה ממוסגרת מהמועדון כהוקרה עם המספר 8. עמית בן שושן העניק לו שרשרת עם מגן דוד.

"אני עוזב את בית"ר ירושלים היום בלב כבד", אמר אבירם ברוכיאן בבכי. "המועדון הזה הוא החיים שלי, הוא הבית שלי. נולדתי בית"רי, חייתי בית"רי, ואני אקבר כבית"רי. אני רוצה להגיד לכם השחקנים שאם אתם לא תצליחו פה, אני לא אוכל להצליח שם כי הראש שלי יהיה טרוד בבעיות של המועדון הזה. הלב שלי איתכם וגם הנשמה שלי. הרוח הבית"רית נשארת פה ואני מתחנן. אני אהיה עבד לרגליכם, בבקשה תעשו הכל כדי שבית"ר תחזור להיות אימפריה כמו שהייתה כל השנים. אני אוהב את כולכם. אני רוצה להודות לכולם, גם לאיציק קורנפיין שאם הוא לא היה, אני לא יודע אם היייתי ממשיך לשחק כדורגל. אלוהים יודע כמה הבן אדם הזה סובל וכמה הוא עוזר לבית"ר ירושלים".

יושב ראש המועדון, איציק קורנפיין, נפרד: "אנחנו נפרדים ממישהו שהוא אבן יסוד במועדון בית"ר ירושלים. לצערי בשנים האחרונות נפרדנו מהרבה שחקנים ובשבילי זו הפרידה הכואבת מכולן. הייתה לי את הזכות לקבל את אבירם בראשית הדרך לראות עד כמה הוא לפני הכל חבר ובנאדם. אבירם דיבר בתקופה האחרונה על ההתלבטויות שהיו לו וגם על דברים שהוא עבר בקבוצה שאנשים לא כל כך ידעו. אני יכול לומר שאבירם אוהב את בית"ר בלב ובנפש. הוא הוכיח את זה לא בדיבורים אלא במעשים. בכל רגע שהמועדון היה צריך את העזרה שלו הוא נרתם למען המועדון בסיטאציות שמעטים היו האנשים שהיו עושים את מה שהוא עשה. זכורה לי סיטואציה אחת שיכולה להעיד הכי הרבה על אבירם, בעונה הראשונה שלי כיו"ר היינו במצב כלכלי לא טוב ואבירם קיבל הצעה ממקום אחר והוא אמר לי: 'אני לא עוזב את בית"ר. אם צריך, אני אשחק בבית"ר בחינם'. באותו רגע החלטתי שאבירם יהיה הקפטן של בית"ר. אנשים יצטרכו להיכנס לחלל שהוא מותיר מכל הבחינות".

יובל נעים, מאמן הקבוצה: "הזמנים הם לא זמנים קלים, הכרתי בחור משכמו ומעלה, סמל למופת, בחור שכולם אוהבים, ברור שמבחינת בית"ר זה רגע מאוד מאוד קשה. כולם צריכים להתסכל על אבירם. המעבר לאירופה יעשה לו רק טוב, וכולנו נצטרך להתגבר על האבידה הזו, אני מאחל לו בהצלחה ואני בטוח שהוא יצליח".

עמית בן שושן: "אני עדיין לא מעכל את זה שאבירם הולך, אני בטוח שזו רק תחנת מעבר לקבוצה גדולה יותר. אני אתגעגע אליך מאוד. אני עם אבירם 15 שנה הוא יחסר פה לכולם. אני זוכר שבפעם הראשונה כשהגעתי לילדים להתאמן, המאמן הצביע על מספר 8 ואמר לי שהוא הולך להיות שחקן גדול. אחרי האימון איתו הבנתי באמת שהוא שחקן גדול שהולך להגיע רחוק".

* חוזהו של החלוץ הברזילאי לאונרדו פאסוס, שמתאמן עם הקבוצה מחודש ספטמבר, עבר היום בבקרת התקציבים, והוא יוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה מול מכבי נתניה ביום שבת. החלוץ מפגין יכולת גבוהה באימונים ובבית"ר משוכנעים שהוא יוכל לעזור משמעותית להתקפת הקבוצה.

בית"ר ירושלים תערער על הפחתת הנק': "זה גזר דין מוות"

מדוע עזב אבירם ברוכיאן את בית"ר ירושלים?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully