וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה

מוליכת הטבלה המתינה לדקות הסיום, אבל השיגה ניצחון שביעי ברציפות. עאבד (76) ואזולאי (90) כבשו מול נועלת הטבלה

הדהירה לאליפות של עירוני קרית שמונה לא נעצרת. הפעם היא גם התרומממה מעל ה-0:1 הקטן. מוליכת הטבלה שוב התקשתה מול קבוצה שהסתגרה מולה, במקרה זה המדורגת אחרונה הפועל פתח תקוה, אבל עם הרבה עקשנות וגם מזל השיגה ניצחון 0:2 משערים של אחמד עאבד (76) ושלומי אזולאי (90). ניצחון שביעי ברציפות לקרית שמונה, כאשר במהלך הריצה היא ספגה רק שער אחד. עם 16 משחקים רצופים ללא הפסד, מי יעצור אותם בדרך לאליפות היסטורית?

הפועל פתח תקוה, ולא בפעם הראשונה העונה, תישאר עם המחמאות בלבד. אחרי הניצחון הנהדר על מכבי חיפה, גילי לנדאו המשיך להתבסס על המתפרצות של דומיניק וואסי, אך חסר במרכז המגרש את גיא צרפתי והשאיר את השליטה לקרית שמונה. המארחים אמנם איבדו את ברק בדש בגלל פציעה, אבל היו עדיפים והמתינו בסבלנות לשער הגואל של עאבד, שפתח בהרכב רק בגלל הפציעה של וויליאם נג'ובו. עוד שליפה מוצלחת מהכובע של בן שמעון. אזולאי חתם בתוספת הזמן והזכיר כמה טעתה מכבי חיפה כשוויתרה עליו.

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
האס של רן בן שמעון. עאבד/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

בדקה התשיעית קיבל ברק בדש כדור טוב מרביד גזל, אבל בעט החוצה. לחלוצה של קרית שמונה לא תהיה הזדמנות נוספת לכבוש, לאחר שנפצע בדקה ה-23 והוחלף בידי בני בן זקן. המחליף הוריד כדור בדקה ה-35 לאחמד עאבד שבעט מהאוויר מ-20 מטרים, אבל אוסטין אג'ידה הדף מצוין. בדקה ה-42 נזקק השוער הניגרי למאמץ נוסף, כשעצר ניסיון של שמעון אבוחצירא. אין שערים במחצית הראשונה.

מיד בפתיחת המחצית השנייה שלח אבוחצירא את עאבד לרחבה, אך פעם נוספת היה זה אג'ידה שמנע שער במצב של אחד על אחד. דם פתח תקוה הגיעה למצב שלה בעקבות בלבול בהגנת המארחים, אבל דומיניק וואסי לא ניצל זאת. בדקה ה-57 החליט רן בן שמעון לבצע חילוף התקפי, כשהוציא את המחליף בן זקן והקפיץ את שלומי אזולאי שחזר מפציעה. בדקה ה-76 נפרץ הסכר מבחינת המקומיים, כשהמחליף ואיל מריסאת הגיע להגבהה של אלעד גבאי והוריד בראשו לעאבד, שבעט למשקוף וראה את הכדור עובר את הקו. 0:1 דרמטי לקרית שמונה.

בדקה ה-84 יכול היה אבוחצירא להכפיל את היתרון, אבל אגי'דה שוב מנע שער בטוח משישה מטרים. דקה לסיום היה זה אזולאי שפרץ היטב באגף ושלח בעיטה בין רגליו של השוער, אך הכדור חמק החוצה. חשבתם שאזולאי יוותר? המושאל ממכבי חיפה קיבל בתוספת הזמן כדור מאבוחצירא והכניע את אג'ידה שרק נגע בכדור. 0:2 לקרית שמונה בסיום.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אחמד עאבד, אדריאן רוצ'ט (ואיל מריסאת, 74), שמעון אבוחצירא, ברק בדש (נפצע - בני בן זקן, 23/ שלומי אזולאי, 57).

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, אסף בן מוחה, דניאל אדו, פביאן סטולר, יגאל אנטבי (ניסן אלקלעי, 46), אייל שן (שחר בלילטי, 56), ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אור פישביין, דומיניק וואסי.

לדף המשחק

רן בן שמעון על הניצחון: "למדנו להמתמודד גם עם משחקים כאלה"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully