וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה התבקש לחתום על הארכת החוזה

21.12.2011 / 11:43

הצדדים הגיעו לסיכום סופי לחמש שנים. אלון חרזי ואלישע לוי ישבו יחד על הספסל. הטורקים נוטים לרדת מדבאלישווילי

מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה, השוהה במחנה האימון של הנבחרת הצעירה, התבקש להגיע למשרדי המועדון כדי לחתום על החוזה החדש שלו במכבי חיפה. כזכור, לפני פחות מחודשיים סיכם השחקן עקרונית לחמש שנים במועדון, ונותרו פרטים אחרונים כדי לממש את העסקה. לטואטחה נותרו עוד שלוש שנים נוספות בחוזה הישן, אבל גם תנאיו שודרגו – השחקן ירוויח 70 אלף דולר בממוצע לעונה בחמש השנים הבאות. יש לזכור כי טואטחה בן ה-19 אינו משרת בצה"ל ובהתאם לכך נערך ההסכם. את השחקן מייצג סוכן השחקנים דדה חדד, שאישר הבוקר כי השחקן התבקש לחתום על החוזה. "חיפה אמורה לבצע תיקון קטן בחוזה ובימים הקרובים ייחתם החוזה החדש".

בנושא אחר: במשחק האימון אתמול מול גבעת אולגה ישבו אלישע לוי ואלון חרזי יחד על ספסל הקבוצה, ושוחחו ארוכות. נראה כי היחסים בין השניים תקינים ובמועדון ממתינים שהסקאוט יעביר למאמן רשימת שמות לגבי חיזוק בינואר. החלוץ הניגרי איו סאקה (21), שהגיע בתיווכו של סוכן השחקנים פיני זהבי, ייבחן החל ממחר בקבוצה לאחר שנחת אמש בישראל. בחיפה מחפשים בשלב זה קשר וחלוץ זרים.

גורם במכבי חיפה אמר על מוחמד גדיר, שאתמול כזכור חזר לסגל במשחק האימון מול מ.ס גבעת אולגה (2:2): "אם הוא יחליט להישאר, נקבל אותו בזרועות פתוחות. הוא זה שרצה ללכת". גדיר היה אתמול אחד השחקנים הבולטים במחצית השנייה ובנוסף לשער שהבקיע, התכבד בשער חוקי נוסף, שנפסל בטענת נבדל. אם השחקן לא יענה לאף הצעה אחרת, לא מן הנמנע שחיפה תנסה לשכנע אותו להישאר. במועדון עדיין מצפים לשיפור ביכולת של יוריצה בוליאט ונראה כי במידה והשחקן יזדקק לניתוח לפני ינואר, הוא ישוחרר, אך טרם התקבלה החלטה סופית לגביו. שחקני הקבוצה יזכו היום לחופש, ומחר יחזרו להתאמן עם שחקני הנבחרת הצעירה – טואטחה, סארי פלאח, אייל גולסה ואלון תורג'מן, שמסיימים היום מחנה בן יומיים בנס ציונה.

ראשי הקבוצה הטורקית גזיאנטפספור עדיין לא הגישו הצעה רשמית עבור החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, והודיעו כי בינתיים העניין הוקפא. בינתיים חבר השחקן לסוכן השחקנים אבי נמני ולסוכן נוסף בחו"ל. החלוץ ויאם עמאשה, שנציגי וולפסבורג ו-ורדר ברמן הגיעו לראות אותו לאחרונה, לא יעזוב בינואר. קלטות של החלוץ הועברו לאחרונה גם לשטוטגרט. גם אם הוא יעזוב בעונה הבאה, חיפה תדרוש עליו לפחות שלושה מיליון יורו. העובדה שהחלוץ קיבל לאחרונה אישור לשחק בנבחרת ישראל ללא דרכון, עשויה אף להאמיר את מחירו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully