וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: רמת השרון והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0

שייע פייגנבוים ישב ביציע וראה את קבוצתו החדשה מסיימת בתיקו חלש מול נועלת הטבלה. דומיניק וואסי החמיץ בפתיחה

עם מאזן מושלם בשלושת המפגשים הקודמים מול המלאבסים, רצף הצלחות בליגה שהוביל למקום הרביעי וגם מאמן חדש בדמות שייע פייגנבוים שישב ביציע, עירוני רמת השרון קיוותה להמשיך את המומנטום הערב (שבת) מול הפועל פתח תקוה. העולה החדשה המפתיעה אירחה את המשחק בווינטר, אך הייתה פחות טובה מיריבתה כשהשתיים נפרדו ב-0:0 חלש. פייגנבוים, שלא עבר בבקרת התקציבים, יקווה לשבת בשבוע הבא על הספסל ולראות את קבוצתו מאריכה את רצף שמונת המשחקים ללא הפסד, הפעם עם ניצחון. הפועל פתח תקוה עדיין אחרונה עם ארבע נקודות, ויכולה שוב רק להצטער על ההחמצות הרבות של שחקניה.

שייע פייגנבוים מאמן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
צפה מהיציע בקבוצתו החדשה מקרטעת. שייע פייגנבוים/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה החלה בתנופה את המשחק בווינטר, כשכבר אחרי ארבע דקות יכול חלוץ הרכש דומיניק וואסי להבקיע את הראשון שלו בליגת העל, אך גל ניר עצר אותו. דקה חלפה ויניב לוזון ירה לעבר השער, אבל שוערה של רמת השרון שוב היה במקום. כמו בשבוע שעבר, המלאבסים נרגעו אחרי ההחמצות ורמת המשחק ירדה עד לשריקה להפסקה.

המחליף ארמון בן נעים קיבל הזדמנות טובה לכבוש בנגיעה הראשונה שלו בכדור, אך נגח החוצה הגבהה של גיא צרפתי בדקה ה-46. רמת השרון הגיעה למצב הראשון שלה במשחק רק בדקה ה-52, כאשר הנגיחה של עשהאל בן שבת חמקה מעל המשקוף. 13 דקות לאחר מכן מצא עצמו תומר סוויסה מול אוסטין אג'ידה, אך בעט חלש והשוער הניגרי הדף. בדקה ה-81 שוב אג'ידה נזקק למתוח את איבריו, כשהוציא מהחיבורים כדור של אלן מסודי.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר (אורן ניסים, 66), סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, יוסי אופיר, בן מלכה (גיא ליפקה, 52), אלן מסודי, ברוך דגו, תומר סוויסה (בן בן שושן, 81).

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, אסף בן מוחה, פביאן סטולר, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה (אור פישביין, 64), גיא צרפתי (דור סעדון, 87), אוראל אדרי (ארמון בן נעים, 46), דומיניק וואסי.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully