וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איצטדיון המושבה נחנך, עדיין אין אישור להשתמש בו

6.12.2011 / 19:33

האיצטדיון בפתח תקוה נחנך על אף ההפגנות שהתקיימו בחוץ. במכבי פ"ת פועלים להשיג את האישורים לשם אירוחה של עכו

איצטדיון המושבה בפתח תקוה נחנך היום (שלישי) אחרי שנים שבהם נאלצו קבוצות הפועל ומכבי פתח תקוה לשחק באורווה המיושן. במקום התקיימה קבלת פנים חגיגית בטקס שבו נקבעה המזוזה, ומכובדים רבים הגיעו כדי לחנוך את המקום. שרת התרבות והספורט ח"כ לימור לבנת נעדרה מהטקס, אבל ראש העירייה יצחק אוחיון, יושב ראש הטוטו צחי פישביין, יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון ומנכ"ל עיריית פתח תקוה אבי בן חמו הגיעו כדי לשאת דברים.

יש לציין שלמרות חניכת האיצטדיון, במכבי פתח תקוה עדיין לא קיבלו אישור לארח בסוף השבוע את הפועל עכו, וממתינים לאישור ההתאחדות לכדורגל שכפוף לקבלת האישורים הרלוונטיים, בהם אישור כיבוי אש. בעוד שבתוך האיצטדיון חגגו את חניכתו, מחוצה לו התקיימה הפגנה בהשתתפות מאות תושבים המתגוררים בסמיכות לאיצטדיון, שמחו כנגד מדיניות העירייה בטענה שהמהלך לבניית האיצטדיון מגיע על חשבון נושאים אחרים כמו חינוך.

"תנו לנו פתח לתקוה", "אם המושבות = הולילנד2", "איצטדיון ליגת על, שכונה ליגה ז'", היו חלק מהשולטים שהניפו עשרות אנשים שהתגודדו מחוץ לאיצטדיון. במהלך חניכת האיצטדיון נפתחה תערוכה בשם "מחלום למציאות" והתקיים סיור מודרך במקום.

יושב ראש הטוטו צחי פישביין אמר באירוע: "אני מתרגש בגלל הצופים כי מגיע להם מתקן כזה. גם בעכו חנכנו איצטדיון מצוין וגולת הכותרת יהיה האיצטדיון החדש שנבנה כעת בחיפה". ראש עיריית פתח תקוה איציק אוחיון התייחס להפגנות, ואמר: "אלו שצועקים הם חסרי כבוד כלפי העיר". על העובדה כי האיצטדיון לא ייקרא על שמו של נחום סטלמך ז"ל, אמר: "יש אולם ספורט ע"ש סטלמך ויהיה באיצטדיון חדר הנצחה לכבודו. אנשים שמתלוננים על כך הם מנוולים שרוצים להשבית שמחות".

אבי לוזון הבטיח כי המשחק הראשון באיצטדיון יהיה בשבת כשמכבי פתח תקוה תארח את עכו: "אני מאושר, נרגש וגאה להיות פה במגרש הזה. לפני כחודשיים חנכנו אצטדיון בעכו עם 5,000 מקומות והיום אנחנו חונכים את האיצטדיון בפתח תקוה. הטוטו, ההתאחדות וראשי העיריות דואגים שיהיו אצטדיונים יפים לרווחת הקהל. עוד שמונה-תשעה חודשים האצטדיון בנתניה יהיה מוכן ועוד שנה בחיפה".

האיצטדיון החדש של פתח תקוה. קובי אליהו
עדיין לא ברור אם ישחקו שם כבר בשבת. המושבה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully