וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה

המלאבסים הוליכו בנס ציונה משער של לוזון (33), אבל ראדי בישל למחליפים קאסום (72) וקדוסי (76) שהשלימו מהפך

הפועל פתח תקוה למדה הערב (שבת) על בשרה עד כמה החמצות עולות ביוקר. המלאבסים הוליכו מול בני סכנין באצטדיון בנס ציונה (רמת גן עובר שזרוע) והרבו להחטיא, ובסופו של דבר שילמו את המחיר מול סכנין הבלתי צפויה שניצחה 1:2. הקבוצה מהמגזר עדיין לא הפסידה במשחק חוץ להפועל פתח תקוה, שנותרת במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד. סכנין עם הפנים קדימה, לאחר שמהראן ראדי בישל את שער הניצחון למחליפים אחמד קאסום (72) ואוהד קדוסי (77) שמחקו שער של יניב לוזון (33).

מהראן ראדי שחקן בני סכנין (שמאל) מול ג'ונתן אסוס שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
שני בישולים גדולים הזכירו עד כמה סכנין תלויה בו. מהראן ראדי/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה החלה טוב יותר את המשחק, וכבר בחלוף ארבע דקות יניב לוזון ניער את עודד אלקיים ומקרוב בעט מעל השער. אחרי ההחמצה הגדולה הגיעה אחת נוספת, כשבדקה ה-13 אוראל אדרי בעט כדור חד לפינה וסחט הצלה יפה ממוחמד קנדיל. בדקה ה-33, דקה לאחר שעצר באחד על אחד את ארמון בן נעים, גם קנדיל לא יכול היה להושיע. לוזון קיבל מסירת עקב מגיא צרפתי ומול השוער לא נכשל וקבע 0:1 מוצדק להפועל פתח תקוה. סכנין קיבלה הזדמנות טובה להשוות ארבע דקות לאחר מכן, אבל הנגיחה של מהראן ראדי נהדפה על ידי אוסטין אג'ידה.

פביאן סטולר נכנס במחצית השנייה בהפועל פתח תקוה, ובדקה ה-58 היה זה ג'ונתן אסוס שסובב כדור מקצה הרחבה ופספס במעט את המסגרת. סכנין העצבנית אוספת בינתיים כרטיסים צהובים, דומיניק וואסי עלה להופעת בכורה בשורות המארחים בדקה ה-64. בדקה ה-72 פתח תקוה שילמה על כל ההחמצות. ראדי מצא בהגבהה מדויקת את המחליף אחמד קאסום, שהכניע בנגיחה את אג'ידה והשווה את התוצאה. שלוש דקות לאחר מכן הושלם המהפך, כששוב ראדי על תקן המבשל לאחד המחליפים. הפעם אוהד קדוסי גלגל בין רגליו של אג'ידה וקבע 1:2 שהחזיק עד שריקת הסיום.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, דניאל אדו, אסף בן מוחה, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה (פביאן סטולר, 46), גיא צרפתי, אוראל אדרי (דומיניק וואסי, 64), ארמון בן נעים (לורן בן ארי, 69).

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים (אחמד קאסום, 44), אריק גאוו (אוהד קדוסי, 63), קוסטדין אזורוב.

לדף המשחק

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

ארמון בן נעים שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ההחמצות הרבות עלו ביוקר. ארמון בן נעים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully