וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר פניג'ל מואשם באיום ברצח בתו ונכדתו

גלעד גרוסמן

1.12.2011 / 11:32

יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר מואשם בכך שבעקבות סכסוך על כספי ירושה שהותירה אשתו, איים על בתו ברצח: "אני אמית אותך, אדקור אתכם בסכינים ואלך לבית סוהר". פניג'ל: "זה אירוע ישן"

המשטרה הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד מאיר פניג'ל, מי שהיה יו"ר קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, בגין איומים לרצח שהשמיע בטלפון כלפי בתו ונכדתו. הבת נמצאת כרגע בחו"ל, וטוענת שהיא חוששת לחייה.

בין פניג'ל בן ה-67 לבתו מתנהל מזה מספר שנים סכסוך סביב הצוואה שהשאירה אשתו, שנפטרה לפני מספר שנים. לפי כתב האישום, במהלך ויכוח במרץ 2010, אמר פניג'ל לבתו: "את רוצה שאני אמית אותך, גם אותך אני אמית. אם את רוצה גם את הילדה שלך אני אמית". בהמשך אמר "אני אדקור אתכם בסכינים ואלך לבית סוהר. אותך זה עוד כלום מה שאני אעשה לך, גם אם זה יעלה לי במשטרות ובמכות ובבית הסוהר". הירושה שהותירה אשתו של פניג'ל לבעלה ולבנותיה נאמדת בלמעלה מ-10 מיליון שקלים.

תחילה סגרה המשטרה את התיק מחוסר ענין לציבור, אולם פרקליטתה של הבת, עו"ד קרן נהרי, ערערה על ההחלטה, והמשטרה החליטה להגיש כתב אישום.

"אני שמחה שבסופו של דבר המשטרה החליטה להגיש כתב אישום נגד פניג'ל", אמרה עו"ד נהרי. "המתלוננת עזבה את הארץ כי היא חוששת לחייה ולחיי משפחתה". פניג'ל מסר בתגובה כי "זה אירוע שהיה לפני שנה, לקחו אותי למשטרה וביקשו ממני לא לדבר בצורה תקיפה לבתי. בתקופה האחרונה לא קרה כלום ואין חדש".

מאיר פניג'ל הוא איש עסקים שעשה את הונו בארצות הברית, ובקיץ 2001 רכש את בית"ר ירושלים מגד זאבי והצילה מפירוק. פניג'ל היה הבעלים של הקבוצה כארבע שנים בצוותא עם ששון שם-טוב ומאיר לוי, ובתו שימשה מנהלת השיווק במועדון. ב-2005 מכר פניג'ל את בית"ר לאיש העסקים ארקדי גאידמק.

בהכנת הידיעה השתתף אופיר סער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully