וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

שער של ולדימיר גלושצ'ביץ' סידר לאדומים של ניצן שירזי ניצחון ראשון לעונת 2011/12, המלאבסים עדיין מתחת לאפס

כנראה שזה כל מה שהפועל חיפה הייתה צריכה: מפגש עם הפועל פתח תקוה. האדומים של ניצן שירזי ניצחו הערב (שבת) 0:1 את המלאבסים משער של ולדימיר גלושצ'ביץ', במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. הפועל חיפה רשמה את הניצחון הראשון שלה מאז המחזור ה-30 בעונה שעברה, גם אז זה היה מול הפועל פתח תקוה, ועלתה למקום ה-14 עם חמש נקודות, אחת יותר מבאר שבע שירדה למקום ה-15 והלפני אחרון. המלאבסים נותרו במקום האחרון עם מינוס שתי נקודות.

ולדימיר גלושצ'ביץ' שחקן הפועל חיפה (אמצע) חוגג. דרור עינב
שער בכורה בחיפה, בדיוק בזמן. גלושצ'ביץ'/דרור עינב

האדומים מהכרמל, שנראו מעט טוב יותר כבר מול מכבי נתניה במחזור הקודם, הצליחו להשיג ניצחון ראשון העונה ובטח לשחרר הרבה לחץ משירזי ומשחקניו, שהסתדרו גם ללא ערן לוי שלא נכלל בסגל. הפועל חיפה כבשה הערב בסך הכל את שערה החמישי מפתיחת הליגה וגם נותרה ב-10 שחקנים (כמו גם יריבתה) ואולי תצא עכשיו לדרך חדשה, כשכבר בשבועיים הקרובים מצפים להם שני משחקים קריטיים במיוחד מול מ.ס. אשדוד בבית ויריבתה בתחתית הפועל ראשון לציון בחוץ.

מנגד, מה אפשר להגיד על הקבוצה של גילי לנדאו? קשה לבוא בטענות למישהו בהפועל פתח תקוה, שפתחה את העונה עם מינוס תשע נקודות ובסך הכל השיגה עד כה שבע נקודות. יחד עם זאת, קשה להאמין שמישהו במלאבס עדיין מאמין שהקבוצה יכולה להישאר בליגה, בטח לאחר שהיא מפסידה בבית ליריבתה לתחתית, הפועל חיפה, ומצליחה לסדר לה ניצחון ראשון לעונת 2011/12. מי שבכל זאת צריך לקבל נזיפה הערב הוא גיא צרפתי. משחקן כל כך מנוסה כמוהו, צריך לצפות לא לאבד את העשתונות ולספוג אדום במשחק כל כך קריטי.

מהלך המשחק

דקה 5: הזדמנות טובה לאדומים. טרטצקי פרץ משמאל והעביר לכיוואן, שבעט מעל השער.

דקה 11: גול! אבידור פרץ באגף שמאל והגביה לגלושצ'ביץ', שנגח מקרוב פנימה. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 18: אנטבי הגביה מאגף שמאל, הכדור הגיע לצרפתי, שבעט מהאוויר, קאלה קלט.

דקה 24: אבידור קיבל כדור על סף הרחבה מכיוואן, הסתובב ובעט חלש, אג'ידה קלט.

דקה 51: שני כרטיסים אדומים! דורה וצרפתי התעמתו ביניהם ושניהם ספגו כרטיס אדום.

דקה 80: בן נעים פרץ לרחבה ומסר לא מספיק טוב, הכדור חזר אליו והחלוץ נפל, אך לא קיבל פנדל.

דקה 90: אבידור פרץ והיה קרוב להכריע את המשחק, אך הכדור פגע באג'ידה ויצא לקרן.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, אסף בן מוחה, דניאל אדו (אפרים בוגלה, 73), יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, שי סופר (אוראל אדרי, 46), יניב לוזון, גיא צרפתי (הורחק, 51), אור פישביין (ארמון בן נעים, 77).

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה (הורחק, 51), גל אראל, חנן ממן (סטפן דנקוביץ', 82), הישאם כיוואן (מיכאל זנדברג, 69), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' (ליאור ז'אן, 62).

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully