וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 0:5 את הפועל פ"ת

הפועל תל אביב התעלמה מההפגנות של אוהדיה נגד אלי טביב והקריאות נגד דרור קשטן וטיפסה זמנית למקום הראשון עם 0:5 קליל על הפועל פתח תקוה. שלושער לדמארי (15, 27 ו-65), צמד לתמוז (51, 79). קלדיירה הורחק (22)

הפועל תל אביב הביסה הערב (שבת) 0:5 את הפועל פתח תקוה ועלתה באופן זמני למקום הראשון בליגת העל. היא גם תוכל לשמור עליו במידה ומכבי תל אביב תופתע על ידי עירוני קרית שמונה במשחק שיתקיים ביום ראשון. קבוצתו של דרור קשטן הצליחה לנצח את הפועל פתח תקוה בפעם השביעית ברציפות, ולמעשה השאירה אותה עדיין במינוס של נקודות, מינוס שתיים ליתר דיוק.


בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי חוגג שער מול הפועל פתח תקוה. דרור עינב
שלושער ודווקא מול האקסית. עומר דמארי/דרור עינב

עוד לפני פתיחתו של המשחק הביעו כמה מאוהדי הפועל תל אביב את מחאתם עם שלטים ביציעים נגד דרור קשטן והנהלת הפועל תל אביב. כעבור 90 דקות יתכן וחלקם שכחו את ההפסד למכבי נתניה במחזור הקודם. אמנם היריבה נראתה כמו קבוצה במינוס, אבל הצגה של חמישה שערים לא רואים בכל יום ולא משנה מי היריבה. עומר דמארי כבש שלושער והפך לשחקן הראשון שעושה את זה בהפועל תל אביב מאז איתי שכטר, וטוטו תמוז הוסיף צמד שהיה לא פחות מרשים - אם לא יותר, מהשערים של חברו להתקפה.

ועדיין צריך לזכור מול מי שיחקה הפועל תל אביב. את ההזדמנות המסוכנת היחידה שלה במשחק השיגה הפועל פתח תקוה בדקה ה-39, וזו גם הייתה ההזדמנות היחידה - אלה עוד החדשות הטובות. החלק המעציב מבחינתם של המלאבסים הוא תפקוד ההגנה. בשני השערים הראשונים עוד היה אפשר לפרגן למבצעים היפים של היריבה הגדולה. מהשער השלישי והלאה נראו על הדשא בבלומפילד בעיקר מתנות שהגיעו ממקום של חוסר ריכוז ואולי חוסר מקצועיות. הגדיל לעשות דניאל אדו שהחליק בשלומיאליות 11 דקות לסיום ואי אפשר להגדיר את מה שעשה אחרת מ"בישול עצמי" לטוטו תמוז. תמוז הבקיע צמד מרשים ביותר, אבל קיבל מתנות שלא מקבלים בכל יום, בטח שלא בליגת העל. עומר דמארי הוא זה שלמעשה חתום על שבירת וריסוק ההגנה של היריבה. הוא עשה את זה בשלב מוקדם מאוד, ונהנה מהיכולות מצויינות של אלרואי כהן, שי אבוטבול, עמרי קנדה וגם רועי גורדנה - כולם היו שותפים מרכזיים לחמישייה שהובקעה בבלומפילד.

מהלך המשחק

דקה 15 - שער! שי אבוטבול שלח מסירה לעמרי קנדה שהמשיך לכיוון השער בצד ימין של הרחבה. הוא שלח מסירת רוחב לטוטו תמוז, שניסה להגיע למצב בעיטה נוח במרכז הרחבה, ולבסוף נעזר בדמארי, שעט על הכדור והפציץ פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 17 - הזדמנות טובה להפועל תל אביב כשאלרואי כהן סובב כדור מצד ימין ועומר דמארי בעט מקרוב למסגרת. למזלה של פתח תקוה, אוסטין אג'ידה היה במקום.

דקה 22 - כרטיס אדום! אנדרה קלדיירה, שכבר קיבל כרטיס צהוב בשלב מוקדם יותר, השאיר את הפועל פתח תקוה בעשרה שחקנים בגלל מרפק לטוטו תמוז.

דקה 27 - שער! אלרואי כהן נהנה מחופש פעולה בצד ימין וזיהה הגנה שלא סוגרת. זה המשיך בהגבהה מדוייקת לראשו של עומר דמארי, שנגח ממרכז הרחבה פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 39 - הזדמנות מסוכנת ראשונה לפתח תקוה. יניב לוזון הטעה שחקן הגנה כדי לחדור לרחבה ובעט מזווית נוחה החוצה.

דקה 51 - שער! ההגנה של הפועל פתח תקוה נראתה מפורקת לגמרי. גל שיש חטף כדור במרחק של 30 מטרים מהשער, והמשיך במסירה לטוטו תמוז, שהיה במצב נוח ליד השער וכבש בקלילות. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 65 - שער! רועי גורדנה הרים כדור מצד ימין, ההגנה של הפתח תקואים שוב הייתה מופקרת ועומר דמארי שוב כבש בנגיחה כדי להשלים שלושער. 0:4 להפועל תל אביב.

דקה 79 - שער! ניסיון הרחקה אומלל של אדו סידר לטוטו תמוז פריצה ממצב נוח ומצד שמאל לתוך הרחבה. תמוז העביר שני שחקני הגנה וגילגל לרשת. 0:5 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול (מהראן לאלה, 63), אלרואי כהן (סלים טועמה, 82), רועי גורדנה (מירקו אורמוש, 81), טוטו תמוז, עומר דמארי.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי (אפרים בוגלה, 66), דניאל אדו (אסף בן מוחא, 81), יגאל אנטבי, פביאן סטולר, אנדרה קלדיירה, אייל שן, ג?ונתן אסוס, גיא צרפתי, יניב לוזון, אור פישביין (אוראל אדרי, 75)

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully