וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה והפועל עכו נפרדו ב-0:0

המלאבסים שלטו במשחק, אבל לא הצליחו לנצל את ההזדמנויות ורשמו תוצאת תיקו רביעית העונה, שמשאירה אותם עם המינוס

דווקא אחרי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים, נדמה היה שהפועל פתח תקוה תשעט קדימה בדרך לקיזוז המינוס שנכפה עליה בתחילת העונה. אלא שהמלאבסים גמגמו נגד הפועל עכו הערב (שבת) וסיימו רק ב-0:0 שעבורם זו תוצאת התיקו הרביעית העונה. פתח תקוה, שיורדת למינוס שתי נקודות בעקבות התוצאה הזו, הגיעה למרבית ההזדמנויות במשחק, אבל משהו בהתקפה שלהם באיצטדיון רמת גן הערב לא עבד.

אנדרה קלדיירה, שהצטרף לקבוצה של גילי לנדאו, אמור היה להוסיף מהניסיון שלו, אבל נפצע כבר במחצית הראשונה. למרות יציאתו, פתח תקוה הייתה מסוכנת עם אפרים בוגלה שנכנס במקומו, אך גם מהצד השני הפועל עכו הגיעה למספר הזדמנויות. הקבוצה של אלי כהן, שממשיכה להיות חסרת יציבות מבחינת התוצאות שלה, משלימה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, ובמחזור הבא היא תקווה לשוב למסלול באיצטדיון החדש שלה מול מ.ס. אשדוד.

מהלך המשחק

הפועל פתח תקוה נטלה את היוזמה בדקות הראשונות של המשחק, כשבדקה ה-12 גיא צרפתי בעט כדור מצוין שנהדף על ידי דודו גורש לקרן. שתי דקות לאחר מכן הקשר ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל שוב שוער הפועל עכו היה במקום. דקה לסיום המחצית הראשונה הגיעה ההזדמנות של המחצית כאשר אבי כנפו הגביה לרחבה, וניסו קפילוטו נגח מתוך הרחבה כדור שנעצר רק במשקוף.

פתח תקוה המשיכה ליזום בתחילת המחצית השנייה, כשבדקה ה-49 צרפתי הגביה למרכז הרחבה, אבל אפרים בוגלה לא הצליח להגיע לכדור בזמן ופספס הזדמנות קורצת. שלוש דקות לאחר מכן בוגלה קיבל כדור ובעט מהאוויר, אך פספס במעט את המסגרת. גם עכו הגיעה למספר הזדמנויות כעשרים דקות לסיום סלליך קיבל מרועי לוי, אבל הנגיעה שלו בכדור עברה ליד הקורה.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, דניאל אדו, אסף בן מוחה (לורן בן ארי 46), יגאל אנטבי, פביאן סטולר, אנדרה קלדיירה (אפרים בוגלה 43), ג?ונתן אסוס, גיא צרפתי, יניב לוזון, אור פישביין (שחר בלילטי 86).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, משה מישאלוב, אלכס דוידוב, נבוישה מרינקוביץ' (רפי עמוס 74), אבי כנפו (גיא דיין 58), סינטאיהו סלליך (לואיס זומא 88), סטפן שצ'פוביץ'.

לדף המשחק

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully