וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אלי טביב סיפק את תעודות היושר הנדרשות

איש העסקים הנפיק מסמכים מה-FBI שמאשרים כי אין לו עבר פלילי, ויוכרז בקרוב כבעלים. אורמוש נמצא בספק להפועל חיפה

קובי אליהו

צפו באימון הערב של הקבוצה
צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הבעלים של הפועל תל אביב אלי טביב הוציא הלילה (בין חמישי לשישי) הודעה לתקשורת ובה מסמך רשמי ממשטרת מיאמי וה-FBI, המאשר כי לאיש העסקים אין עבר פלילי בארצות הברית. כעת, לאחר העברת תעודות היושר הנדרשות להתאחדות לכדורגל, יוכרז איש העסקים כבעלים של הפועל תל אביב, והפעם באופן רשמי וסופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעודת היושר של טביב. לחצו להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב חזרה היום (חמישי) לאימונים, יממה לאחר שניצחה 0:2 את הפועל באר שבע במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. האדומים, שבעקבות הניצחון עלו לראשות הטבלה עם 13 נקודות על חשבון היריבה העירונית מכבי תל אביב, יפגשו בשבת יריבה נוספת שעדיין לא צברה נקודה אחת בליגת העל: הפועל חיפה.

חלוץ הפועל טוטו תמוז התייחס למצב בטבלה לפני האימון ואמר: "שמכבי ימשיכו לדבר ואנחנו נעשה את העבודה שלנו. הטבלה לא משקרת, אבל דורשת המון מחויבות. חייבים להישאר במקום הראשון ולהמשיך להציג יכולת טובה. אני מקווה שבשבת נצא לאירופה בראש נקי. יש לנו דרך ארוכה עד הסוף ולדעתי יהיה בשבת משחק דומה לזה שהיה אתמול נגד באר שבע. אני שמח שלא הרמנו ידיים ונלחמנו עד הסוף . באופן אישי העונה שלי טובה עד כה. אני כרגע בהפועל ולא בשום מקום אחר".

הקשר הצעיר רועי גורדנה, שנפצע באימון המסכם לפני המשחק נגד באר שבע, צפוי לחזור לפעילות מלאה במהלך השבוע הבא. נאעל חוטבא, שנפצע מול בית"ר ירושלים, כשיר וקשטן יחליט אם הוא יהיה בסגל כבר מול הפועל חיפה או שימתין עד שיהיה בכושר טוב יותר. מירקו אורמוש בספק למשחק נגד הפועל חיפה לאחר שספג חבטות בשתי הרגליים מול באר שבע. רק ביום שישי יתברר באופן סופי אם יפתח במחזור הקרוב.

בנוסף, הפועל תל אביב חנכה היום את המגרש הסינטטי במחלקת הנוער. וויליאם אווסו, שחקנה הגנאי הצעיר של הפועל, יושאל עד סוף העונה להפועל כפר סבא. כזכור, אווסו הושאל בעונה החולפת לסקציה נס ציונה.

עדכון ראשון: 17:42

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully