וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בונדר: "פשוט בושה מה שעושים לטועמה"

שחקן הפועל תל אביב לשעבר התבטא בחריפות בדף הפייסבוק שלו נגד המועדון: "ההתנהגות השערורייתית הזו חייבת להיפסק!"

פרשת סלים טועמה מסרבת לגווע. כזכור אמש (שני) טועמה שוב לא הורשה להתאמן באימון של הפועל תל אביב, ונראה כעת כי גובה הלהבות ממשיך לעלות. מי שהצטרף בימים האחרונים לקלחת סביב הפרשה הוא שחקן הקבוצה לשעבר, דני בונדר.

בונדר התייחס לפרשה מול טועמה וכתב אתמול בדף הפייסבוק שלו: "פשוט בושה, ההתנהגות השערורייתית לסלים חייבת להיפסק! האנשים האלה צריכים להתבייש! אני לא מאמין שככה מתנהגים לשחקן של הקבוצה שנתן כל כך הרבה ועוד יכול להמשיך לתרום! סלים, אני איתך חבר". כזכור, בונדר, שעזב את הקבוצה בקיץ ועבר לוולגה ניז'ני נובוגרוד, דיבר לא אחת נגד ההתנהלות של הפועל.

גם חלוצה של הקבוצה טוטו תמוז בעד הקשר, כאשר שרשם בדף שלו: "טועמה, כולנו איתך". מלבד בונדר ותמוז שנתנו גב לקשר, גם אוהדי הקבוצה מתכננים מפגן תמיכה בשחקן.

בקבוצה עושים מחד מאמץ להגיע לפשרה עם השחקן, כאשר יו"ר המועדון דורון אוסידון מנסה לארגן פגישה בין המאמן דרור קשטן לטועמה, כדי שזו תביא באופן סופי לסיום הסכסוך. מצד שני, גם אם פגישה כזו תצא לפועל הרי שייתכן כי בהפועל ימשיכו להפעיל לחצים על השחקן לעבור למכבי פתח תקוה (מה שגרם לפיצוץ בין השחקן למועדון מלכתחילה), זאת כחלק מעסקת העברתו של טל בן חיים להפועל תל אביב.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully