וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריף מסיקה סיכם לשנתיים בהפועל באר שבע

6.6.2011 / 9:00

הקשר שגדל בנתניה אמור לחתום מאוחר יותר על חוזה רשמי. נמשכים המגעים גם עם מהראן ראדי. פביאן סטולר עדיין מועמד

הקשר ריף מסיקה סיכם הבוקר (שני) לשנתיים בהפועל באר שבע. מאוחר יותר אמור השחקן להיפגש עם הנהלת הקבוצה במטרה לחתום על חוזה רשמי בקבוצה. מסיקה (22), שהבקיע שמונה שערים בעונה שעברה במדי הפועל הרצליה, גדל במכבי נתניה ושיחק גם בבית"ר טוברוק. הצדדים ניהלו לאחרונה מגעים מתקדמים, אך העסקה התפוצצה בשל פערים כספיים ולכן הוחלט להקפיא את המשא ומתן בין הצדדים.

בשבוע שעבר, לאחר שהתברר שמסיקה מנהל משא ומתן עם הפועל חיפה, התחדשו המגעים. הבוקר הגיעו הצדדים לסיכום בעל פה ומאוחר יותר השחקן יגיע לפגישה עם המנכ"ל אסי רחמים, כדי לחתום רשמית בקבוצה.

במקביל, בבאר שבע ממשיכים לנהל משא ומתן עם הקשר מהראן ראדי, שעדיין לא חתם בבני סכנין. גם החלוץ ברק בדש עלה לאחרונה כמועמד לקבוצה, שמתכוונת לפנות אליו אם יחליט לעזוב את הפועל קרית שמונה. הנהלת הקבוצה מנסה לקדם את העברתו של החלוץ עמנואל בנאיני.

כזכור, הבעלים אלונה ברקת מתכננת להקטין את תקציב השחקנים לעונה הבאה ונראה כי העיכוב במשא ומתן עם מסיקה נבע בין היתר מהסיבה הזאת. תקציב המועדון בעונה שעברה עמד על קצת יותר מ-23 מיליון שקל, כשתקציב השחקנים בלבד עמד על 13-14 מיליון שקל. אחת האפשרויות היא שהתקציב יקטן ל-12 מיליון בלבד.

בהמשך לפרסום בשבוע שעבר, בהפועל פתח תקוה ממשיכים לטעון כי באר שבע גיששה בעניינו של הבלם-קשר השוויצרי פביאן סטולר, שעשוי לעזוב את מלאבס למרות הסיכום אם לא יוכרז על העברת בעלי הזכויות עד ה-15 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully