וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה נפרדה ב-1:1 ממ.ס. אשדוד

שער של עידו אקסברד (87) מנע מהמארחים הפסד וירידה אל מתחת לקו האדום. הקבוצה של יוסי מזרחי הבטיחה הישארות

הפועל פתח תקוה התחילה את הפלייאוף העליון עם ארבע נקודות יתרון על פני הקו האדום, וכשהיא במקום ה-12 ואחרי חמישה ניצחונות רצופים בבית. שבוע לפני כן החליטה ההנהלה להביא לעזיבתו של יובל נעים, ומאז הקבוצה צברה רק שתי נקודות מחמישה משחקים. הערב (שבת) ירדה הפועל פתח תקוה למקום ה-14 המוליך למשחקי המבחן מול נציגת הלאומית, כשרק שער שוויון דרמטי של עידו אקסברד שכפה 1:1 מול מ.ס. אשדוד מנע ממנה ליפול אל מתחת לקו האדום. אשדוד מבטיחה את הישארותה בליגה, בעוד המלאבסים יודעים שהפסד לאשקלון במחזור הבא ישלח אותם לליגה השנייה וגם ניצחון עשוי להספיק רק למשחקי המבחן.

אשדוד ידעה שגם נקודה תספיק לה כדי להישאר, אבל התבססה על מתפרצות והצליחה לעקוץ את יריבתה הלחוצה. משה אוחיון הוכשל בהתקפה כזו בדקה ה-26, החמיץ את הפנדל מול אוסטין אג'ידה, אבל כבש מהכדור החוזר והגביר את הפאניקה בקרב המלאבסים. כל הניסיונות של גילי לנדאו, כולל חילוף מוקדם עם הוצאתו של רועי גורדנה, העלו חרס עד הדקה ה-87, אז אקסברד המחליף השווה מקרוב ומנע מקבוצתו נסיגה אל מתחת לקו האדום. כעת כל העונה של הפועל פתח תקוה תלויה במשחק באשקלון. זה עלול להסתיים בירידה טראומטית.

המשחק החל עם הרבה עצבים, כשכבר בדקה הראשונה רועי גורדנה ואוחיון התעמתו וראו צהובים. אשדוד גילתה עליונות, ובדקה ה-26 גם זכתה בפנדל, אחרי שאוחיון הוכשל על ידי אגי'דה. השוער הניגרי הצליח להדוף את הפנדל של אוחיון, אבל הקפטן של מ.ס. אשדוד השתלט על הריבאונד וכבש. 0:1 לאשדוד. לנדאו שלח למגרש את יניב לוזון במקום גורדנה, אבל פתח תקוה לא הצליחה לאזן עד ההפסקה ודווקא דימיטאר מקרייב רשם החמצה אדירה מן העבר השני.

המלאבסים ניסו להפעיל לחץ על שערו של אופיר מרציאנו, אבל גיא דיין ואלון תורג'מן לא דייקו. בדקה ה-60 הוציא לנדאו את דיין והכניס את מירלאן מורזייב ההתקפי יותר. גם אקסברד עלה מהספסל, ובדקה ה-87 הוא גם כבש את השוויון מקרוב, אחרי בישול של תורג'מן. 1:1 שמשאיר את אשדוד בליגה, אבל מונע מהפועל פתח תקוה ליפול למקום הלפני אחרון.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, יגאל אנטבי, רועי גורדנה (יניב לוזון, 31), רפי דהן, ישראל זגורי (עידו אקסברד, 71), גיא צרפתי, גיא דיין (מירלאן מורזייב, 60), אלון תורג'מן.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, אורי מגבו (עמנואל סארקי, 73), סטפן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון, רחמים צ'קול, עידן שריקי (טימור אביטן, 72), דימיטאר מקרייב (ישראל ראש, 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully