וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ובני סכנין נפרדו ב-1:1

קאסום (50) כבש לסכנין, אך רפי דהן השווה (76) והעניק להפועל פ"ת 1:1, שהשאיר את הפער בין השתיים על 4 נקודות

הפועל פתח תקוה לא ניצחה מעולם את בני סכנין בבית והערב (שבת) היא שוב לא הצליחה לעשות את זה בפעם הראשונה כשנפרדה ב-1:1 מהקבוצה של שלומי דורה. התוצאה השאירה את הפער בין שתי הקבוצות על 4 נקודות, כשהפועל פתח תקוה מדורגת במקום ה-13 וסכנין במקום ה-14, המוביל למבחנים. אוהדי הפועל פתח תקוה קללו במרץ את הנהלת הקבוצה, במחאה על פיטוריו של המאמן יובל נעים והאופן בו מתנהל המועדון. החבר ההנהלה דני לוי התעמת מילולית עם האוהדים.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
אמנם לא הצליחו לרשום ניצחון ביתי היסטורי על סכנין, אבל גם נקודה מותר לחגוג. שחקני הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

בפתח תקוה ניסו לא לחשוב על ההשלכות של פיטורי יובל נעים, שאחרי שישה ניצחונות בית רצופים יגמור את העונה בבית. בסכנין ידעו כי כל משחק עד סיום העונה יכול להכריע את גורל הקבוצה בעונה הבאה, אבל לא הצליחו לשמור על שער היתרון שכבש אחמד קאסום בדקה ה-50, לאחר שרפי דהן השווה להפועל פתח תקוה בדקה ה-76. למרות שמאז ששלומי דורה החליף את סלובודאן דראפיץ' בעמדת המאמן הקבוצה לא הפסידה, בסכנין עדיין רחוקים מלהיות מרוצים ממצבם.

דקות הפתיחה היו חלשות מאוד, כששתי הקבוצות מציגות משחק אגרסיבי וחסר דיוק. סכנין השתחררה ראשונה מהלחץ והציגה דקות טובות שהניבו מספר מצבים ליד שערו של אוסטין אג'ידה, אך לא הצליחה לכבוש. אוהדי הפועל פתח תקוה קללו במרץ את הנהלת הקבוצה במחאה על פיטוריו של המאמן יובל נעים, ושתי הקבוצות ירדו להפסקה עם 0:0 על לוח התוצאות.

בני סכנין פתחה היטב את המחצית השנייה ובדקה ה-50 באה על שכרה כשאחמד קאסום, ששיחק בעבר במדי הפועל פתח תקוה, בעט מ-30 מטר וקבע 0:1 לאורחים מהצפון. מאמן הפועל פתח תקוה איציק שאקי הכניס את גיא דיין ואוהד קדוסי כדי להוסיף מחץ להתקפה. בדקה ה-76 השיגו המלאבסים את השוויון, כשרפי דהן בעט היטב מקצה הרחבה וקבע 1:1.

מהלך המשחק

דקה 22 - לוהאב כיאל חדר לרחבה, מסר כדור רוחב לאחמד קסום, וחלוצה של סכנין בעט ממרכז הרחבה כדור שעבר מעל לשער המארחת.

דקה 24 - ישראל זגורי הרים לרחבת סכנין, עידו אקסברד נגח החוצה.

דקה 26 - קוסטדין אזורוב בעט מחוץ לרחבה, אך אוסטין אג'ידה הדף היטב ושמר על הרשת של הפועל פתח תקוה נקייה.

דקה 50 - גול! שער גדול של אחמד קאסום, שבעט מ-30 מטר פצצה וקבע 0:1 מוצדק לסכנין.

דקה 55 - לירן כהן בעט מזווית קשה, אך שוער הפועל פתח תקוה הדף ומנע מסכנין שער נוסף.

דקה 76 - גול! הפועל פתח תקוה נשמה לרווחה לאחר שרפי דהן בעט היטב מקצה הרחבה וקבע 1:1.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; אייל שן, פביאן סטולר, גל כהן, איאד חוטבא; רועי גורדנה, רפי דהן, ישראל זגורי, יניב לוזון, עידו אקסברד, אלון תורג'מן.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, מהראן אבו ריא, באסם גנאים, נסטיה צ'ה, חמד גנאים, לירן כהן, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully