וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מסיללה וקטן תורגלו בהרכב

15.4.2011 / 16:00

המהלך למכירת המגן מדרום אפריקה, שמחוזר על ידי קרדיף, כבר צובר תאוצה. גם מימון תורגל, קטן בתכניות במקום גדיר

במכבי חיפה נרשמה היום (שישי) אנחת רווחה, כששלושת הבלמים של הקבוצה – אנדריי פיליאבסקי, שי מימון ואריק בנאדו - התאמנו עם חבריהם לאחר שנעדרו מהאימון אתמול. פיליאבסקי שסובל ממתיחה ערך אימון חלקי וכבר מחר צפוי להתאמן באופן מלא ונראה כי יוכל לפתוח מול מכבי נתניה ביום ראשון. כך או כך, מימון נמצא בכוננות. אייל גולסה התאמן אף הוא וייתכן שייכלל בסגל כבר למשחק הבא, מול הקבוצה שתסיים במקום השישי לאחר המחזור הקרוב.

ההרכב שתורגל היום הוא: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, עידן ורד, יניב קטן, ליאור רפאלוב ותומר חמד. קטן, שחזר השבוע למגרשים לאחר היעדרות בת חודש וחצי, תורגל במקום מוחמד גדיר והוא עשוי לפתוח לראשונה מאז משחק העונה.ויאיא, כצפוי, המשיך ב-11 במקום ג'ון קולמה.

ההפתעה כאמור באה מכיוונו של מסיללה, שלא שיחק מאז המחזור ה-14 (בדיוק ארבעה חודשים). נציגים של קרדיף עשויים להגיע לישראל בקרוב ולצפות בדרום אפריקאי, שלמרבה הפלא תורגל בהרכב על חשבון טאלב טוואטחה, למרות שנראה היה שישתלב במשחק. הדבר תלוי בין היתר בהמשך מאבקי הצמרת של הקבוצה מליגת המשנה באנגליה. כאמור, בחיפה ממהרים לשלב את מסיללה משום שהם מעוניינים למכור אותו בקיץ ולאפשר לטוואטחה להיכנס לנעליים שלו.

חיפה ניצחה רק שלוש פעמים ב-10 המפגשים האחרונים בנתניה. שאר המפגשים הסתיימו בניצחון הצהובים ואף משחק לא הסתיים בתוצאת תיקו. תוצאת התיקו האחרונה בנתניה הושגה בינואר 2003 (0:0). אתמול אמר שחקן בקבוצה: "נתניה היא הכבשה השחורה שלנו. נצטרך לקחת את הנקודות כדי להגיע ביתרון של עוד נקודה לפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully