וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן ייעדר כחודש וחצי

3.3.2011 / 10:04

קפטן מכבי חיפה ערך בדיקות ובשיתוף עם הצוות הרפואי סוכמה תקופת החלמתו, כאשר הוא עשוי לחזור במהלך הפלייאוף. בנאדו עדיין טרוד מהמשחק ביום ראשון

ברני ארדוב

צפו בתגובות לאחר המשחק בין מכבי חיפה להפועל ירושלים

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מכבי חיפה תצטרך להסתדר לפחות בחודש וחצי הקרוב ללא יניב קטן. קפטן הירוקים עבר היום (רביעי) בדיקה למצבו מאחר והוא סובל מתזוזה של חוליה בגב. בצוות הרפואי יחד עם הצוות שבדק אותו בבית החולים רמב"ם סוכם כי קטן זקוק לתקופת החלמה של שישה שבועות, מה שאומר כי השחקן יחמיץ את שאר מחזורי העונה הסדירה, ועשוי לשוב במהלך הפלייאוף.

גורם במכבי חיפה אמר בעקבות הממצאים: "כפי שכבר הבנו בעבר, יש ציפייה ששחקנים אחרים ייקחו מנהיגות בתקופת היעדרותו של קטן. כמובן שיש ציפייה מרפאלוב לקחת את המושכות ולהנהיג את הצעירים יחד עם אריק בנאדו. זו תהיה משימה לא קלה בכלל, אבל יניב ימשיך לתרום לנו גם מחוץ למגרש".

שחקני מכבי חיפה יצאו מהמשחק אתמול נגד הפועל ירושלים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה (1:2) עם דעות חלוקות. מצד אחד, היכולת שהציגה הקבוצה רחוקה מלהרשים, מאידך המטרה הושגה והקבוצה העפילה לשלב שמונה האחרונות.

הניצחון על ירושלים זיהה מספר נקודות תורפה אצל סגנית האלופה. שחקן בקבוצה אמר אמש: "הייתה לנו בעיה בהנעת הכדור. מול קבוצה כזו היינו צריכים לשחק בסבלנות ולא להתבסס על כדורים ארוכים. אין ספק שהתוצאה במשחק העונה השפיעה". בקבוצה הביעו אכזבה מסויימת מהיכולת של עלי עוסמאן, שניכר אתמול כי לא הציג את היכולת האמיתית שלו. אייל משומר יחזור להרכב מול הפועל רמת גן. אלישע לוי אמר על כך אמש: "אי אפשר לאבד שחקנים כמו עוסמאן. הוא חלק מהרוטציה".

"עברו עלינו ימים לא קלים מאז ההפסד להפועל תל אביב", אמר אמש אריק בנאדו. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה בקריירה שלי הפסדתי משחק עונה בתוצאה כזאת. התוצאה לא הייתה משקפת אבל אסור היה להפסיד בצורה הזאת". לגבי ההופעה מול מוליכת ליגה א' דרום אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק. יכול להיות שמה שקרה בבלומפילד השפיע, אבל מה שחשוב בשלב הזה הוא לנצח. לא משנה לי את מי נקבל בשלב הבא, העיקר שננצח".

בקבוצה התנחמו בליאור רפאלוב, שבמחצית השניה נראה שהוא חזר לעצמו וחזר לבצע את המהלכים הרגילים שלו בתוך הרחבה. בקבוצה ישנה שביעות רצון מטאלב טואטחה, למרות הביקורת שספג מול הפועל תל אביב, וכמו כן מהבלם אנדריי פיליאבסקי, שאתמול הציג משחק שקט. "הכל טוב ויפה, אבל המבחן האמיתי שלנו הוא בליגה", הודו בחיפה. בסיום המשחק אלישע לוי לא דיבר עם השחקנים והוא צפוי לעשות זאת בהמשך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully