וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה בחיפה: דבאלישווילי ייעדר בין שבועיים לשלושה

חלוץ מכבי חיפה נפצע בשריר הירך בניצחון על סכנין. אלישע לוי: "אפשר ללמוד ממה שקרה". שני ברזילאים יגיעו להתרשמות

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין; עריכה: יאיר דניאל

מכבי חיפה, ולא בפעם הראשונה העונה, משיגה את הנקודות שלה בדרך הקשה ובצורה לא מרשימה. בינתיים זה מספיק למקום הראשון. הערב (שבת) הירוקים ניצחו 0:1 את בני סכנין אחרי רגעים ארוכים של תסכול, כשבדקה ה-77 היה זה תומר חמד שנגח לרשת אחרי בישול של גוסטבו בוקולי. פרט ליכולת החלשה, אלישע לוי וצוותו מודאגים גם ממצבו הרפואי של ולדימיר דבאלישווילי, שנטש את המשחק לקראת הסיום בגלל פגיעה בשריר הירך האחורי. בצוות הרפואי העריכו כי החלוץ ייעדר בין שבועיים לשלושה.

השופט הרביעי יציין: חפצים הושלכו מהיציע

בלי קשר לפציעתו של הסקורר הגאורגי, שני חלוצים ברזילאים יגיעו מחר להתרשמות במכבי חיפה. הראשון הוא נתן ג'וניור, שחקן בן 21 שהבקיע 20 שערים במדי סקונטו ריגה הלטבית, בה שיחק בעבר גם דבאלישווילי. נתן ג'וניור החל את הקריירה כשחקן הגנה, אבל בהמשך החליטו לנצל את כישוריו הטכניים והעבירו אותו להתקפה. השחקן השני הוא קלייטון סילבה, שהחל באקדמיה של פלמנגו ועשה קריירה במזרח הרחוק. בשנה שעברה היה החלוץ בן ה-24 מלך השערים בליגה הראשונה של וייטנאם, ולפני כן נבחר לשחקן העונה בתאילנד והגיע למבחנים של מספר שבועות בלוריין הצרפתית.

השופט הרביעי צביקה לוי ציין בדו"ח השופט כי במהלך המשחק נזרקו חפצים מיציע ג', דבר שעלול לעלות למכבי חיפה בקנס.

דראפיץ': "גרמנו לחיפה להיראות רע מאוד"

"במחצית הראשונה זה באמת לא היה כדורגל", הודה אלישע לוי בסיום המשחק מול סכנין. "קורה לנו לא פעם שאנחנו מאבדים סבלנות במשחק בית. היו מרחקים גדולים בין השחקנים, וככה קשה לשחקנים להיעזר אחד בשני. בחצי השני כבר נראינו כמו קבוצה כדורגל טובה. דווקא כשהכנסנו קשר נראה השיפור, וזה מראה שלאו דווקא צריך לשחק עם הרבה חלוצים, אלא חשוב לשחק כדורגל מהיר, מרגל לרגל, חכם יותר ויעיל יותר. אנחנו צריכים ללמוד ממה שקרה פה היום".

מאמן מכבי חיפה התייחס למצבו של דבאלישווילי ואמר: "הרופא אמר שזה נראה קרע? נקווה שהפציעה לא תהיה קשה. לקחנו סיכונים עם החילופים, ואני מקווה שנתאושש מזה". לגבי הדרבי התל אביבי הוסיף: "אנחנו תמיד מצפים לתוצאות שיהיו לטובתנו, אבל מבחינתנו נמשיך".

אייל גולסה סיפר בסיום ש"במהלך המשחק ספגתי מכה וסבלתי מסחרחורת, אבל עכשיו הכל בסדר". על הכושר האישי שלו אמר גולסה: "אני מרגיש הרבה יותר טוב באופן אישי, ואני חוזר לכושר משחק וזה בא לידי ביטוי. הלוואי שאוכל להמשיך לעזור לקבוצה שלי לתת נקודות. אולי הראש שלי לא היה פה מאז פרשת לאציו, אבל עכשיו אני ממוקד ומרוכז רק בקבוצה. סכנין באו להוציא נקודה ולסגור את המשחק, וקבוצה שרוצה לקחת אליפות חייבת לדעת לנצח משחקים כאלה".

בצד השני, סלובודאן דראפיץ' היה מאוכזב כמובן מהספיגה המאוחרת: "מאוד מאוכזב, גרמנו למכבי חיפה להיראות רע מאוד. אם היינו נשארים עם אותו הרכב...עד החילוף האחרון של ויצמן נראינו טוב מאוד, הייתי מסופק מהיכולת, אבל אם אתה לא משחק במקסימום יכולת מול חיפה, אתה נענש. היינו בלחץ, וזה מה שקורה לקבוצת תחתית. צריך להרים את הראש. את הנקודות שלנו נצטרך לקחת במקום אחר. אני כועס מאוד, אבל נצטרך להרים את הראש".

(עדכון ראשון: 17:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully