וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ גנאי ינחת למבחנים במכבי חיפה

28.1.2011 / 11:33

דומיניק אודורו שיחק בעונות האחרונות ב-MLS, אך לא הירבה להבקיע. רפאלוב התאמן, מימון וורד שוב מחוץ להרכב?

החלוץ הגנאי דומיניק אודורו (25, 1.83 מ') ינחת מחר (שבת) למבחנים במכבי חיפה. מדובר בשחקן חופשי ששיחק בעונות האחרונות בעיקר בליגת ה-MLS האמריקאית. אודורו שיחק בין היתר בדאלאס (הקבוצה שהתעניינה לאחרונה בשורותיו של ליאור אסולין), ניו יורק רד בול וקבוצתו האחרונה הייתה יוסטון דינמו. ביום רביעי פורסם ב'יוסטון כרוניקל' כי אודורו לא ישוב לדימנו בעונה הבאה לאחר שדחה את הצעתה האחרונה. "הוא בוחן אופציות אחרות", אמר המאמן דומיניק קיניר.

אודורו החל את הקריירה המקצוענית שלו בארה"ב בשנת 2005 בריצ'מונד. לאחר מכן עבר לשחק בדאלאס לשלוש שנים, שם כבש 9 שערים ב-70 במשחקים. ב-2009 הועבר החלוץ לניו יורק, אך שיחק שלושה משחקים בלבד בשורותיה לפני שהועבר שוב בטרייד, הפעם ליוסטון, במדיה חגג שישה שערים בלבד ב-43 משחקים. מלבד אודורו, גם הקשר האחורי זוראב ארזיאני והבלם אדיק סאדזאיה, שניהם מגיאורגיה, ייבחנו בקבוצה.

במועדון מעריכים שליאור רפאלוב ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. בצוות המקצועי כבר הכינו את השחקנים לקור שצפוי בירושלים. "אם תהיה סערה, נצטרך לשחק זהיר מהפתיחה כדי לא לספוג שער שטותי. מצד שני, צריך לדעת איך לנצל מזג אוויר כזה", אמרו בקבוצה. מוחמד גדיר לא התאמן היום ולא ייכלל בסגל.

אלישע לוי תרגל הרכב זהה בהשוואה לזה שניצח את בני יהודה. אנדריי פיליאבסקי ימשיך ב-11 במקום שי מימון שיפתח על הספסל ועידן ורד עדיין מחכה להזדמנות מהמאמן, שתרגל 12 שחקנים בהרכב ואת הקשר ביניהם. אלישע לוי אמר לשחקנים: "הייתי מרוצה מהמשחק האחרון, חשוב לשמור על זה.

בחיפה טוענים כי טרם קיבלו הצעות רשמיות על ג'ון קולמה. גורם במועדון אמר כי המועדון לא ימכור את השחקן בפחות מסכום שנע בין 1 ל-1.3 מיליון יורו. המאמן אלישע לוי שהטיל וטו על שחרורו רוצה לראות את השחקן ממשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully