וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א כועסים: "שוב טביב לא עמד במילה שלו"

אוהדי הפועל ת"א יצאו בהודעה כנגד אחד הבעלים בעקבות אי הגעתו לארץ. בקבוצה מעריכים ששרנאס לא יגיע ומחפשים חלוץ

אוהדי הפועל תל אביב לא ממש אוהבים את ההתנהלות של אלי טביב. אחרי ההבטחות של אחד הבעלים לשוב ארצה, התאכזבו האוהדים לגלות כי טביב לא נחת בארץ, ולאחר שבמשחק הבית האחרון מול הפועל עכו הם הוציאו עלון שבו קראו לבצע במבי כבר בשלב הזה של העונה ללא לקיחת צד מי מהצדדים, הפעם הם נשמעים אחרת לגמרי.

"שוב אלי טביב לא עמד במילה שלו לאחר שהבטיח לאוהדים שיגיע ב-26/1 על מנת להסדיר את כל בעיות הקבוצה, מה שמראה על חוסר איכפתיות כלפיה וזלזול באוהדים", הוציאו האוהדים תגובה חריפה. "במידה ולא יגיע הרכש אותו מבקש הצוות המקצועי לעשות, אנו נראה באלי טביב כאשם העיקרי".

בנוגע לפרסומים על עזיבה אפשרית של אלי גוטמן את הקבוצה בסיום העונה לטובת רד בול זלצבורג, האוהדים נותנים תמיכה למאמן ושלחו לו מסר כי כל עוד הוא לא יעזוב למכבי תל אביב, הם יקבלו בהבנה כל החלטה שהוא יקבל. בקבוצה עושים מאמצים להעביר את שוערה של מכבי הרצליה איתמר ניצן, כאשר נותר עוד לפתור בעיה טכנית.

בהפועל תל אביב ממשיכים במאמצים לחזק את הקבוצה, אך אתמול (רביעי) קיבלו אנשי המועדון באכזבה את החלטת לודז' הפולנית שלא להסכים להשאיל עד סוף העונה את החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס, עם אופציה לרכישה בסיום העונה, כאשר בקבוצה מעריכים שהוא לא יגיע ובצוות המקצועי מחפשים חלוץ זר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully