וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: החלוץ דרוידאס שרנאס שוב מועמד

גוטמן מחפש פתרונות לפציעותיהם של שכטר ולאלה ועשוי לצרף את הליטאי (26) שנבחן בקיץ ומשחק העונה בלודז'

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי. העברתו של הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה אמורה להיסגר עד יום ראשון, כאשר בין האדומים וז'ילינה פערים קטנים מאוד, והיום (שישי) נודע כי בנוסף לבלם, אלי גוטמן מעוניין להתחזק גם בחלוץ לאור פציעותיהם של איתי שכטר ומהראן לאלה. מאמן הדאבליסטית פנה להנהלה וביקש לבחון את מועמדותו של החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס מקבוצת וויז'ב לודז' הפולנית. שרנאס נבחן בשורות האדומים במחנה האימונים בקיץ, אך אז לא הצליחו הצדדים להגיע לסיכום על צירופו.

שרנאס, 26, ניהל בשבועות האחרונים מגעים מתקדמים גם עם מכבי חיפה, אך הירוקים לא הסכימו לדרישות הכספיות של קבוצתו הפולנית. שמו של שרנאס הוזכר גם בהקשרן של האלופה לך פוזנן ובלקבורן האנגלית. החלוץ כבש העונה שבעה שערים במדי לודז' וברזומה שלו 20 הופעות ושלושה שערים במדי נבחרת ליטא. בקיץ מחירו של החלוץ היה נמוך מאוד, אך הסכומים אותם דורשת לודז' כעת עלולים לטרפד את העסקה, ולא מן הנמנע שבמקרה כזה יחזור גוטמן לאופציית עידן שריקי, בו הביע עניין גם כן אחרי פציעתו של לאלה.

עם זאת, גם במקרה של פצ'אלקה וגם במקרה של שרנאס מחכה הפועל תל אביב לאישורו הסופי של אלי טביב, שכזכור הערים קשיים בעסקת איתמר ניצן. בקבוצה חוששים כי טביב עלול לעכב גם את שתי העסקאות הנ"ל, אף שהבטיח לאשר כל החלטה מקצועית של גוטמן באשר לחיזוק.

ניצן עצמו החל היום להתאמן בשורות האלופה למרות שחוזהו טרם נחתם. שוער מכבי הרצליה מועמד לשמש כשוער השני בעקבות פציעתו של גליל בן שנן, אלא שבשלב זה, כאמור, מסרב אלי טביב לאשר את העסקה.

השחקנים קיבלו היום הפתעה באימון כאשר קובי סידי הכין להם סלסלות לכבוד ט"ו בשבת. שי רביבו החל להיבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully