וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני פוטר ממכבי תל אביב

תדהמה בספורט הישראלי: מכבי ת"א הודיעה רשמית שהבעלים מיטש גולדהאר פיטר את המנג'ר מתפקידו: ”מודאג מחוסר היכולת". גם יוסי מזרחי יעזוב, איווניר ורוני לוי הוזכרו כמועמדים

תדהמה במכבי תל אביב ובעולם הכדורגל הישראלי: מהמועדון נמסר היום (שלישי) רשמית כי הבעלים מיטש גולדהאר החליט לפטר את המנהל המקצועי אבי נמני מתפקידו לאחר התבוסה אתמול בחיפה (3:0).

גולדהאר התקשר היום באופן אישי לנמני והודיע לו על ההחלטה המפתיעה. לאחר מכן הקבוצה פרסמה הודעה באתרה הרשמי בה נכתב: "מועדון מכבי תל אביב מודיע על ההחלטה לסיים את דרכו של אבי נמני מתפקיד המנג'ר לאור תחושת בעלי הקבוצה כי הישגיה אינם תואמים את היעדים והמטרות הברורות שהוצבו בתחילת השנה".

מעמדו של נמני התערער מאוד בעיקר אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה, כאשר כבר אז התקבלה החלטה עקרונית בסביבתם של גולדהאר ונציגו ג'ק אנג'לידיס לסיים את ההתקשרות עם נמני. הניצחונות שהושגו מיד אחר כך בנתניה ונגד בני יהודה בבלומפילד דחו את יישום התכנית, ונראה כי בחודש האחרון הבעלים רק חיכה לתזמון הנכון בכדי להוציא לפועל את החלטתו מלפני כחודש וחצי.

גם המאמן יוסי מזרחי יעזוב, והיום במהלך האימון הבהיר לאוהדים: "אני לא נשאר במכבי תל אביב. מי שמכיר אותי יודע שאני אף פעם לא נשאר במצבים כאלה. מי שהביא אותי לפה זה אבי נמני, אני הולך איתו".

מאז הפיטורים של נמני, מקורבים למועדון העלו את שמו של מוטי איווניר כמועמד המועדף לאמן את הקבוצה. איווניר נחשב לאחד הסמלים הוותיקים של מכבי תל אביב, ואהוד בקרב אוהדיה הוותיקים של הקבוצה, הרואים בו מכביסט מובהק שיכול להחזיר את רוח המכביזם לקבוצה. לחצים רבים מופעלים על ראשי המועדון בכדי למנותו לתפקיד.

כמו כן, גם רוני לוי הוזכר כמועמד לשמש כמאמן הקבוצה, אך טרם נעשתה אליו פנייה. יצחק שום, המשמש כיום כמאמנה של אלקי לרנקה הקפריסאית, נחשב אף הוא למועמד. גולדהאר מעריך את המאמן הוותיק וגם נציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס, שמגיע מקפריסין, שמע עליו דברים טובים. לא מן הנמנע כי בסופו של דבר הוא יהיה האיש שיגיע לקרית שלום.

"לא מממשים את הפוטנציאל"

מיטש גולדהאר הסביר את ההחלטה הסנסציונית: "אני מודאג מחוסר היכולת של הקבוצה להשיג תוצאות משביעות רצון. מעבר לתוצאות, הדרך בה תפקדה הקבוצה היא שהובילה אותי לקבלת החלטה זו. לאחר השקעה כספית נכבדה בשחקנים איכותיים, ברור שבנקודת זמן זו אין אנו מממשים את הפוטנציאל שלנו. המטרה שלנו היא להתמודד על תואר האליפות. תצוגות ויכולות כפי שהפגנו עד כה, מוכיחות שאנו לא עומדים במטרות.

"ברצוני להודות לאבי נמני על תרומתו ומסירותו למועדון מכבי תל אביב. למדתי להכיר את אבי ולהוקיר את יכולותיו כאישיות כדורגל אינטיליגנטית ומסורה למועדון כדורגל מכבי תל אביב. אני מעריך ואוהב את אבי כאדם ומאחל לו הצלחה בכל דרך שייבחר".

בשלב זה נמני אינו מעוניין להגיב לאירועים, אולם ייתכן שיפרסם הודעה מאוחר יותר.

נמני, הסמל הגדול ביותר של מכבי תל אביב ומלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים, התחיל את תפקידו הניהולי בקבוצה בתחילת עונת 2007-2008 כמנהל מעל מרקו בלבול. בעונה שלאחר מכן עבר נמני לעמוד על הקווים כשהחליף את רן בן שמעון, אך בקיץ שעבר הוא שב לתפקיד המנג'ר, כאשר לעמדת המאמן נכנס יוסי מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully