וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מגבירה את המאמצים לצירופו של שריקי

בקבוצה רוצים לחזק את החלק ההתקפי במהלך החודש הקרוב, ומעוניינים בחלוצה של מ.ס. אשדוד. בלילי: "הזמן אוזל לנו"

בני יהודה רשמה אמש (שבת) משחק רביעי רצוף ללא ניצחון כשסיימה ב-1:1 מאכזב עם הפועל רמת גן באצטדיון וינטר. זו אמנם נקודה ראשונה לקבוצה לאחר שלושה הפסדים רצופים, אולם הרוחות בקבוצה ממשיכות לסעור בשל חוסר ההצלחה והדירוג הנמוך בטבלה.

גם אוהדי הקבוצה לא נשארו אדישים לאור העובדה שהזהובים לא הצליחו לנצח את האחרונה בטבלה וגם הפעם לא פסקו מלקלל את השחקנים, את המאמן דרור קשטן ואת ההנהלה. היו"ר חזי מגן לא הגיע למשחק במחאה על קללות האוהדים לעברו בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה. בשלב זה מגן לא שוקל כלל עזיבה, אולם בסביבתו אומרים שהוא נפגע מאוד מיחס האוהדים כלפיו וכלפי קשטן.

בבני יהודה הגבירו בימים האחרונים את המאמצים לצרף את עידן שריקי ממ.ס. אשדוד, ואף נעשו גישושים ושיחות ראשוניות עם גורמים באשדוד. צריך לציין שהחלוץ מסיים את חוזהו בתום העונה, ולכן מועד ההעברת בינואר הוא ההזדמנות היחידה של אשדוד לקבל בעבורו כסף אם בכוונתו לעזוב ולא לחתום על חוזה חדש. בני יהודה, שמצידה משוועת לחלוץ, תנסה להגביר את המאמצים ולקדם את עניין צירופו של שריקי, כשבנוסף לכך תחפש חלוץ זר שיאייש את עמדת הזר החמישי בסגל.

אם אכן יצורפו שני חלוצים, איליה יברויאן יהיה רשאי לעזוב. הפועל אשקלון כבר הביעה בו התעניינות ומנהלת שיחות לגבי צירופו, כשגם בני סכנין ממתינה להתפתחויות. החלוץ הבולגרי דיאן חריסטוב ימשיך להיבחן למרות המשחק החלש שהפגין במסגרת רבע גמר גביע הטוטו בנתניה.

בלילי: "אנחנו לא עושים דווקא לא לנצח"

"ראינו את אותה בני יהודה כמו במשחקים הקודמים, זה לא שלא ששיחקו לא טוב", אמר פיני בלילי שכבש את השער לזכות קבוצתו בהתייחסו להחמצות של קבוצתו. "שלטנו ברוב המשחק. כמו בכל המשחקים שלנו, אנחנו מגיעים למצבים ולא מבקיעים. נצטרך להמשיך לעבוד. כנראה שאנחנו סובלים מחוסר מזל, הרבה שחקנים מגיעים למצבים ולא כובשים. באמת מדובר בחוסר מזל ונקווה שבמהרה נתעשת כי הזמן אוזל לנו.

"אני לא חושב שהייתה עייפות בקבוצה אחרי גביע הטוטו, כי ראינו גם בנתניה שהבקענו שני שערים בהארכה ועמדנו יפה על הרגליים". בלילי נשאל האם הוא מאוכזב, ואמר: "מי יכול להיות מרוצה מסיבוב כזה? ברור שאף אחד לא ציפה לזה, כל מי שבמועדון רוצה יותר".

החלוץ, שהבקיע אמש את שערו השני בליגה בסך הכל, דיבר בגילוי לב גם על המשבר עם האוהדים: "אני בטוח שהקללות של הקהל לא עוזרות לנו. גם אנחנו מדברים בחדר ההלבשה ביננו לבין עצמנו וגם עם ההנהלה ואנחנו מאוד רוצים להצליח ולנצח, אולי יותר מהאוהדים. אנחנו עושים דווקא לא לנצח?, מישהו רוצה להפסיד? זה כיף לחזור הביתה אחרי שלא מנצחים? ברור שלא.

"לאוהדים מותר להגיד מה שהם רוצים, רק נקווה שהם יהיו סבלניים איתנו כי זה לא עוזר לנו אלא רק גורע", הוסיף בלילי. "יש דברים שאסור לעשות – כמו לקלל את מגן, דמאיו וקשטן. השחקנים מתמודדים עם הקללות. זה לא בסדר, אבל נסתדר עם זה. אנחנו מאוד רוצים ונלחמים ומשקיעים, אבל לא מבקיעים. אני לא רוצה להבקיע או ששחקנים אחרים לא רוצים להבקיע? הקללות כלפי מגן ממש לא במקום, הרי הוא לא רץ במגרש וגם דרור שנותן לנו את כל הכלים ואנחנו השחקנים לא מבקיעים. צריך לכבד את שלושת האנשים היקרים הללו (מגן, דמאיו וקשטן, ר"ב) כי הם מאוד חשובים למועדון. אנחנו השחקנים נשרוד את זה".

(עדכון ראשון: 10:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully