וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הובסה 7:0 על ידי גרמניה

אחרי ההפסד 2:0 לצרפת, השחקנים של אוחנה ספגו תבוסה קשה בטורניר החורף. נבחרת הנערות הפסידה 4:1 לגרמניה

נבחרת הנוער של ישראל ספגה הערב (שלישי) תבוסה 7:0 לנבחרת גרמניה במסגרת טורניר החורף לנבחרות עד גיל 18. אחרי ההפסד 2:0 לצרפת במשחק הפתיחה, הנבחרת של אלי אוחנה לא עמדה על הרגליים מול היריבה הנחושה, שהתעללה בבחורים הצעירים בכחול-לבן.

בדקה ה-28 הגיע הראשון של הגרמנים בהתקפה מתפרצת של הגרמנים כאשר פטריק רקובסקי קיבל את הכדור באגף שמאל והעביר רוחב נהדר לג'יליאן דרקסלר, שמול שער ריק לא התבלבל וכבש בנגיעה. עשר דקות לאחר מכן זה כבר היה השני כשמוראט בילדיריסי מוולפסבורג קיבל כדור בימין, פרץ למרכז ומקו הרחבה בעט בקלות פנימה.

בדקה ה-40 גרמניה כבשה את השלישי והשני מרגליו של בילדיריסי, שניסה להעביר כדור רוחב מאגף ימין, אך הכדור עבר לשוער ברק לוי בין הידיים ונכנס. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה שון פרקר עבר בקלות שני שחקנים ובעט מ-17 מטרים חזק לפינה את הרביעי. בדקה ה-58 קיבל מרקוס מנדלר כדור עומק נהדר מבילדיריסי ובתוך הרחבה לא התבלבל ובעט בקלות פנימה וקבע 0:5.

אבל לא בכך תם הקונצרט הגרמני: בדקה ה-70 התכבד גם הבלם אנטוניו רידיגר, שנגח מקרוב כדור שניתז מהקורה ובדקה ה-90 קיבלה גרמניה כדור עונשין מ-11 מטר. הקפטן אוזקן יילדירים ניגש לבעוט את הפנדל, ברק לוי הדף, אך פטריק שמידט הגיע ראשון לריבאונד ובעט פנימה.

עוד לפני המשחק של הנערים, נפגשו נבחרות הנערות של שתי המדינות. נבחרת הנערות עד גיל 19 של ישראל הפסידה לנבחרת הנערות עד גיל 17 של גרמניה 4:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully