וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין קרית שמונה למכבי חיפה ישוחק כמתוכנן

נכון לשעה 18:00 בקרית שמונה טוענים כי המשטח במצב מצוין. אם לא יהיה שינוי בקרוב, הקבוצות יעלו לשחק (20:30, ער' 1)

נכון להערב (שני) משחק הכדורגל בין הפועל קרית שמונה למכבי חיפה ישוחק כמתוכנן (20:30, ערוץ 1). שופט הכדורגל מאיר לוי ביקר הבוקר באיצטדיון העירוני של קרית שמונה מלווה במנכ"ל המועדון יוסי אדרי. לוי אמר במהלך הסיור כי "נכון לשעות אלה ובעקבות הפוגת הגשמים, אפשר לקיים את המשחק בין עירוני קרית שמונה למכבי חיפה". לוי בדק שוב את משטח הדשא בשעה 12:00 וקביעתו לא השתנתה. בשעה 18:00 טענו בקרית שמונה כי כר הדשא במצב מצוין, והוסיפו כי בשעות האחרונות לא ירדו גשמים וכי השמים בהירים.

במכבי חיפה אמרו הבוקר, לאחר ביקורו של מאיר לוי במגרש: "במידה שהתנאים אכן מאפשרים לשחק כדורגל, אין שום מניעה שזה יקרה. לקראת ערב נהיה יותר חכמים. אם התנאים יהיו כמו במפגש האחרון בין הקבוצות - לא יהיה טעם לקיים את המשחק".

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל התייחס לשאלת האפשרות שהמשחק יידחה, ואמר: "כל עוד מאיר לוי לא הודיע אחרת, המשחק יתקיים כמתוכנן. ברור לכולם שהחלטתו ניתנת לשינוי, אם תחול תפנית במצב מזג האוויר".

בעיר הצפונית מקווים להפוגה קלה בגשם שפוקד את האזור ללא הפסקה כדי שהמשחק יתקיים כמתוכנן. לאור העובדה כי האצטדיון המקומי היה מוצף בסוף השבוע, ערכו השחקנים את האימון המסכם באולם ספורט בעיר. מעבר לכך התייחס בן שמעון גם למזג האוויר הצפוי והוסיף: "עדיף שלא היה לנו מזג אויר שכזה, אבל אנחנו קבוצה טובה ומאמין שנדע להתגבר גם על זה". אחד הדברים שכמובן הכי מטרידים את הצוות המקצועי היא העובדה שמשחק הקבוצה מבוסס על הנעת כדור ומשטח בוצי ומוצץ יקשה מאוד על כך.

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לא שינה את ההכנות בגלל הגשם ותרגל את ההרכב באימון המסכם. מי שעשוי לערוך בכורה בין ה-11 הוא החלוץ תומר חמד, שנכנס כמחליף והוביל לשינוי מול הפועל עכו.

עדכון ראשון: 09:29, 13/12/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully