וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "השותפות שלי עם מוני הראל לא תמשיך"

23.11.2010 / 23:46

הבעלים של הפועל ת"א התייחס בגלוי למחלוקת עם שותפו באולפן ליגת האלופות. עקב חילוקי הדעות לא צפוי חיזוק בינואר

יממה לפני משחקה של הפועל תל אביב נגד בנפיקה בליגת האלופות, התייחס הערב (שלישי) אלי טביב בגלוי למחלוקות בינו לבין מוני הראל, והעלה את מפלס המתיחות בין בעלי האדומים לשיא חדש.

"השותפות שלי עם מוני לא תימשך בצורה הנוכחית", אמר טביב כשהתארח באולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט. "היו דברים שלא מצאו חן בעיניי בהתנהלות, לא שואלים אותי ולא מתייעצים איתי. אנחנו לא מדברים אחד עם השני. אני לא יודע מתי זה ייחתך, בינואר או בקיץ, יש סעיפים שיקבעו מה החלוקה".

"אני מאמין שנמצא את הדרך הנכונה", המשיך טביב. "אני מאמין שגם למוני אכפת מהפועל תל אביב ונעשה מה שטוב לקבוצה, אני לא מאמין שנגיע לבית משפט".

לגבי היחס לו הוא זוכה מאוהדי הקבוצה אמר טביב: "אני לא מרגיש אאוטסיידר בכלל. אני לא מתייחס לאיך שמסתכלים עליי בקרב אוהדי הפועל ולכן אני מסתכל קדימה ורק על ההצלחה של הפועל תל אביב. יש גם מי שמסית את הקהל נגדי".

בגלל המתיחות בין טביב להראל, כרגע לא צפוי להגיע חיזוק לקבוצה בחלון ההעברות בינואר. מספר סוכנים שניסו להציע לאדומים שחקנים נענו שעקב אי הוודאות הכספית לא יוחתמו שחקני רכש, והסיבה להצהרותיו של אלי גוטמן על כך שהוא מסתפק בסגל הקיים היא הבנתו בנוגע לחוסר ההסכמה המוחלט בין השניים לגבי השחקנים המועמדים.

משה הראל הגיב לדברים ואמר לוואלה! ספורט: "התזמון של הדברים לא ברור לי, בחודשיים האחרונים דווקא היה שקט בתוך הקבוצה. כרגע לא נגיב לדבריו, כי לקבוצה יש משחק בעוד 24 שעות ואנחנו לא רוצים להמשיך את הרעש התקשורתי, ומעדיפים לתת לשחקנים כמה שיותר שקט לפני המשחק".

על האפשרות שהקבוצה תימכר אמר הראל: "הפועל היא תמיד מעל לכל דבר מבחינתנו. המועדון הזה יקר לליבנו, וגם אם תהיה מכירה הפועל הוא כבר לא מועדון שיכול להתנהל בתקציב של 25-30 מיליון שקל. נדאג לעתיד של הקבוצה בעוד חמש-עשר שנים".

מקורבים לאחים הראל אמרו הערב שבמידה וטביב יהיה מוכן לשלם מעל ל-30 מיליון שקל קיימת אפשרות שהשניים יקבלו את הצעתו, אך כרגע הם עובדים על מנת למצוא משקיע שיהיה מוכן לקנות גם את חלקם וגם את חלקו של טביב בבעלות על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully