וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה: "אם לבחור קבוצה, אז ארסנל"

שוער הפועל ת"א מפנטז על מעבר, אך מודע לקושי ("אף אחד שם לא צופה בליגת העל"). השחקנים פסימיים לגבי המענקים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

את הבוקר (שלישי) שאחרי הניצחון 0:2 בקרית אליעזר מול מכבי חיפה במסגרת המשחק שנעל את המחזור התשיעי בליגת העל, תפתח הפועל תל אביב עם חיוך גדול ואמונה שאחרי כל הביקורות שהיא חטפה בתחילת העונה, האלופה חזרה לעצמה באופן סופי. אם לנתח את העונה הנוכחית של האדומים עד כה, הרי שאפשר לתחום אותה בין המשחק הראשון בקרית אליעזר העונה מול הפועל חיפה (הפסד 1:0) ועד המשחק אמש, בו שוב הוכיחה הקבוצה האדומה שהיא קורצה מחומר אחר. עם כל המחמאות לניצחון וליכולתם של השחקנים הרי שמעל כולם התייצב אחד - וינסנט אניימה, ששוב אחרי המשחק העלה תהיות רבות כיצד שוער ברמתו עדיין נמצא בליגה הישראלית.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
קבוצה שעשויה מחומר אחר. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

אניימה: "אנחנו לעולם לא מוותרים על המשחק"

"כולם מדברים על זה שאני אמור לצאת החוצה ולשחק במקום אחר, אבל אני שחקן תחת חוזה אז אני מציע לכולם לחכות עד סוף דצמבר, אז נדע אם אני עובר או לא", אמר השוער הניגרי אחרי הופעתו המופלאה מול מכבי חיפה. "אני לא יודע אם אעזוב בינואר. אני תחת חוזה, ואני מכבד את החוזה שלי. אני אוהב את ישראל כל כך, זה מקום מדהים ואני אוהב את הפועל. יש שם אנשים מדהימים כמו מוני הראל, המאמנים והשחקנים והאווירה מדהימה, אבל החלום שלי הוא להתקדם לעבור לשחק בחו"ל ונראה מה אחליט.

"אני לא חושב שהמשחק הזה יעזור לי לעבור לאירופה כי אף אחד שם לא צופה בליגה הישראלית", המשיך השוער וסיפר לאחר מכן על חלומותיו. "אם הייתי צריך לבחור קבוצה שהייתי רוצה לעבור אליה, הייתי בוחר בארסנל, בגלל אשתי וילדיי, וגם בגלל שארסנל זו קבוצת החלומות שלי. עכשיו אצטרך לבחור היכן אשחק ואני מקווה שזו תהיה ליגה טובה".

אניימה, שרק לפני שבוע וחצי התפרץ על חבריו בחדר ההלבשה אחרי המשחק מול הפועל באר שבע, לא הפסיק לפרגן להם אחרי הניצחון. "היה משחק מדהים וצריך לתת מחמאות לגילי, זהבי, שי, וואליד, פרנסמן, בן דיין, בונדר וקנדה ששיחקו מעולה. הכל עבד לטובתנו. ההוראות של המאמן היו טובות ומילאנו אותן. אחרי ההרחקה הלכנו אחורה וניסינו להתגונן, אך אנחנו לעולם לא מוותרים על המשחק. נתנו דחיפה, תקפנו כשצריך ועשינו כל מה שצריך בהגנה והיה לנו מזל שהם לא הבקיעו".

על חסרונם של שכטר, ידין ודה סילבה הוסיף השוער: "אנחנו צריכים אותם ומתגעגעים. ניצחנו, אבל הם יכלו להשפיע על המשחק בצורה אחרת. אנחנו שמחים שהצלחנו בלעדיהם, אבל מחכים להם שישובו במהרה. יש לנו מומנטום, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד כדי לשמר אותו, אני אנסה בכל כוחי לעזור לחבריי לשמור עליו".

אבוקסיס: "פרנסמן צריך לקבל דקות"

"המשחק הזה הוא המשך לתקופה הטובה שלנו בליגה", סיכם עוזר המאמן יוסי אבוקסיס את הערב הגדול של האדומים בקרית אליעזר. "אנחנו נמצאים בתקופה טובה בליגה וצריך להמשיך אותה. בשביל להגיע לליגת האלופות עוד פעם בשנה הבאה צריך לעבור משחקים כאלה, אם נמשיך ככה אנחנו בדרך הנכונה".

נראה כי לקראת המשחק הבא של הפועל בליגה, ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים, צפויות לצוות המקצועי של הקבוצה לא מעט התלבטויות. אלי גוטמן יצטרך להחליט מי מהשחקנים ירד לספסל, זאת כששי אבוטבול נמצא בכושר מצוין והיה אחד המצטיינים אתמול על המגרש, בן שהר נמצא במגמת שיפור מרשימה בשלושת המשחקים האחרונים ואפילו ביוואן פרנסמן שיפר את מניותיו בקבוצה.

"הלוואי שיהיו לנו כל הזמן שחקנים כאלה ושנתלבט את מי להרכיב", הוסיף אבוקסיס. "פרנסמן צריך לקבל דקות. אני חושב שגם מול שאלקה וגם היום הוא הוכיח שהוא שחקן ברמה של הפועל ואני מקווה שממשחק למשחק הוא יראה עוד יותר טוב".

אבל גבי מה עם הכסף?

מעבר למחמאות על הניצחון אמש נדמה שבכל פעם שהקבוצה מצליחה על המגרש שוב צצות בעיות בהנהלת הקבוצה. אתמול, בסיום המשחק ניגש גילי ורמוט אל מנכ"ל המועדון גבי קצרה ושאל אותו מתי השחקנים יקבלו את מענקי האליפות שהובטחו להם. קצרה בישר לקשר כי הדברים יוסדרו במהרה, אך עם הבעיות בהנהלת הפועל העונה השחקנים לא ממש אופטימיים שהם יראו את המענקים בקרוב.

היום תערוך הפועל אימון שחרור לאלה ששיחקו אמש, השחקנים שלא שותפו יתאמנו לקראת הדרבי בגביע הטוטו מול מכבי ביום רביעי. לנוכח המשחק אתמול והעובדה שהפועל לא יכולה לעלות לשלב הבא בגביע הטוטו, האדומים יעלו עם הרכב חסר מאוד לדרבי ורק מחר יוחלט האם לשתף חלק מהשחקנים הבכירים במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully