וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' ייעדר עוד חודש לפחות

28.9.2010 / 14:30

חיפה תעשה הערכת מצב מחודשת בקרוב. קאנוטו נרדם ואיחר לאימון. הירוקים נקנסו ב-15 אלף שקל, בני יהודה ב-2000

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: גדי ויינסטוק

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שלישי) הכנה נוספת לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. אחרי הניצחון על בני יהודה, בחיפה מקווים להשיג ניצחון שני ברציפות בליגה, הפעם על החבורה של אורי מלמיליאן, שמגיעה במומנטום מצוין אחרי שהנחילה תבוסה להפועל באר שבע.

מאוחר יותר בבית הדין, ספג המועדון קנס של 15 אלף שקל לאחר שאוהדי הקבוצה השליכו קרטיב למגרש במהלך המשחק מול בני יהודה בשבת. במהלך הדיון, הזהיר את הדיין: "בפעם הבאה שתגיעו לועדת המשמעת על עבירות של השלכת חפצים על השופטים או מעשים דומים, ידם של דייני ועדת המשמעת תהיה קלה יותר בלחיצה על ההדק ולא יהיה מנוס מהטלת עונש של קיום משחק ביתי ללא קהל". בני יהודה נקנסה ב-2,000 שקל.

מנכ"ל המועדון איתמר צ'יזיק התייחס לעונש ואמר לאתר הרשמי של הירוקים: "לא ייתכן שבקבוצה ישקיעו מאמץ גדול כדי לצבור נקודות ולסייע לאוהדים ומאידך, נוזמן לוועדת המשמעת. זה פוגע בתדמית המועדון שחרט על דגלו להיות סמל ומופת גם מחוץ לכר הדשא".

דבאלישווילי לא פוחד ממכבי

החלוץ ולדימיר דבאלישווילי התראיין במסיבת העיתונאים השבועית בכפר גלים. "זאת קבוצה חדשה, עזבו הרבה שחקנים והתחלנו את העונה בצורה טובה, אבל בינתיים הכל בסדר", אמר החלוץ. "אנחנו כל הזמן עושים אותו דבר, מתאמנים ועובדים קשה לקראת המשחק הבא. כמובן שנעשה הכל בשביל לנצח את בית"ר".

דבאלישווילי התייחס לעתידו במכבי חיפה ולאפשרות שיעזוב בחודש ינואר את הקבוצה אם תגיע הצעה מפתה. "אני בינתיים פה, במכבי חיפה, אף אחד לא יודע מה יהיה בינואר". על העובדה שהפך למוחלף קבוע אמר: "אני שחקן כדורגל, כפוף למאמן, כשהוא ייתן לי צ'אנס אעשה הכל כדי להבקיע. אני עושה מה שהמאמן רוצה. אני כל הזמן מסתכל על טובתה של מכבי חיפה. חשוב שנהיה כל הזמן למעלה".

"מכבי תל אביב קבוצה טובה", המשיך דבאלישווילי בנוגע ליריבה לצמרת. "אבל אני לא מתעסק במכבי תל אביב. היא קבוצה דומיננטית ויש שלוש קבוצות שרצות לאליפות. מה יקרה מול בית"ר? אחרי ניצחון 5:1 כל קבוצה תגיע רוצה לשחק יותר טוב ויותר חזק. אנחנו ניצחנו משחק חוץ, עכשיו חוזרים הביתה כדי להמשיך לנצח". החלוץ נשאל האם העובדה שמכבי חיפה לא באירופה מפריעה לו. "כואב הלב קצת, אבל אין מה לעשות, זה כדורגל. אנחנו עם הפנים קדימה. אירופה חסרה לנו, אבל לא רק לנו. לכל אוהדי הכדורגל חסר שאנחנו לא שם". על העזיבה של ארבייטמן, שתשפיע ככל הנראה על כמות ההבקעות, אמר: "אי אפשר לדעת מה יהיה. היינו ביחד והיה מצוין, אני עושה את המקסימום כדי להבקיע כמה שיותר".

בלם הקבוצה איגנסיו קאנוטו איחר היום לאימון הקבוצה והגיע כחצי שעה לאחר פתיחתו, זאת ללא ידיעת אנשי המועדון. קאנוטו נדרש לספק הסברים לאנשי הקבוצה ונתן הסבר מעניין כשטען: "נרדמתי, לא שמעתי את השעון". בחיפה טוענים שהם לא מתכוונים כרגע להעמיד את השחקן לדין משמעתי, עם זאת בצוות המקצועי לא רואים בעין יפה את העובדה שהשחקן איחר לאימון, בפרט לפני משחק כה חשוב עבור הקבוצה.

דוידוביץ' עדיין לוט בערפל

השוער ניר דוידוביץ' ממשיך להיעדר מהאימונים. תוצאות בדיקת ה-MRI שהגיעו הבוקר מדווחות כי השוער יכול לשוב למגרשים בקרוב. מאוחר יותר הודיעו במכבי חיפה כי "דוידוביץ' ייאלץ להיעדר גם בחודש הקרוב עקב פציעה ממושכת. בבדיקת MRI שנערכה אתמול והערכת מצב של אורטופד הקבוצה, ד"ר בצלאל פסקין, ומומחים נוספים בתחום, הסתבר שדוידוביץ' זקוק למנוחה נוספת בת כחודש לפחות, ובמסגרתה יקבל טיפול רפואי ושיקומי.
הערכת מצב נוספת תתקיים במהלך החודש הקרוב". גורם במועדון אמר אחרי קבלת תוצאות הבדיקה: "אחרי שקיבלנו את התוצאות, עכשיו הכל תלוי בכמה דוידוביץ' רוצה לחזור".

מלבד דוידוביץ', מי שעוד לא התאמן הוא הקשר גוסטבו בוקולי, שאמור לעבור בדיקת MRI כדי לברר את חומרת הפציעה ממנה הוא סובל (דלקת בגיד האכילס). יניב קטן ערך אימון מוגבר, בעוד שליאור רפאלוב התאמן חלקית.

עדכון ראשון: 10:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully