וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב שוב ספג קללות: "הפועל זה לא כסף"

המשבר בהפועל ת"א מחריף אחרי ה-4:2 לקרית שמונה, טביב הוצא בחסות סדרנים. גוטמן: "עכשיו השאלה איך יוצאים מזה"

קובי אליהו

המשבר בהפועל תל אביב נמשך. אחרי הפרשיות סביב המאבקים הפנימיים בהנהלת המועדון, היום (שבת) החריפו הבעיות גם מבחינה מקצועית, כשהאלופה הפסידה בבית 4:2 לעירוני קרית שמונה. בסיום המשחק התגודדו אוהדי הפועל תל אביב סביב הבעלים אלי טביב, מנעו ממנו את היציאה מהאיצטדיון, והוא לווה בסדרנים ובשוטרים. האוהדים צעקו לעבר הבעלים, קיללו אותו ודרשו שיעזוב את הקבוצה. "הפועל זה לא כסף", צעקו האוהדים, שהבהירו גם לשחקנים את דעתם: "כל אירופה על הזין". השניים שאליהם הופנו מרבית החיצים מכיוון הקהל היו ערן זהבי ואביחי ידין, שספגו קללות מהאוהדים שאף דרשו לקנוס אותם.

"אנחנו נראים לא טוב"

מאמן האדומים, אלי גוטמן, פתח את דבריו והחמיא ליריבתו הסימפטית. "כל הכבוד לקרית שמונה ששיחקו יוצא מהכלל ובאו מוכנים". לאחר מכן עבר גוטמן להתייחס לקבוצתו שלו: "אין ספק שיש בעיה. אנחנו בעיצומם של ימים לא טובים, עכשיו השאלה מה עושים עם זה, איך יוצאים מזה, איך משנסים מתניים. לא שיחקנו את המשחק שלנו, הנעת הכדור הייתה קלוקלת וגם המצבים אליהם הגענו היו מקריים.

"זה לא סוד שהתחלנו את העונה לא טוב ואנחנו נראים לא טוב", המשיך גוטמן. "הצלחנו יפה מאוד בעצם העלייה לליגת האלופות אבל זה לא נותן לנו שום נקודות. קבוצות באות מוכנות מולנו וזה צריך ללמד אותנו לקח שמה שהיה שנה שעברה, שייך לשנה שעברה".

איתי שכטר, מהיחידים שתפקדו בשורות האדומים עם צמד שלא הספיק, אמר בסיום: "לא הייתי מאמין שאבקיע פעמיים והפועל תפסיד בבלומפילד, אבל קרית שמונה היו הרבה יותר טובים וניצחו בצדק. לא נראנו טוב ואפילו גרוע, אבל בכדורגל אף אחד לא אמר לנו שכל משחק נבוא ונבקיע ארבע וחמש חתיכות כל משחק". על המומנטום הרע של האלופה הוסיף החלוץ: "זו תקופה פחות נעימה, אבל למדתי כבר שיש כאלה תקופות בכדורגל וצריכים להרים את הראש. חייבים להרים את החבר'ה עכשיו ולהיות חזקים כי אנחנו מועדון חזק ואני בטוח שנתמודד על כל התארים בהמשך".

שכטר לא הסכים לביקורת על השחקנים שראשם נמצא במענקים וחוזים ולא על הדשא: "אני חושב שכל מי שעלה על המגרש נתן את 100 אחוז, פשוט יש ימים שפחות הולך והיריב עדיף עלייך ולא כל משחק אפשר לתת הצגות. כבר ב-2:2 הרגשנו טוב ושאנחנו חוזרים למשחק, ואז קיבלנו שער משום מקום ומשם כבר לא חזרנו". על התמודדות עם ליון ביום רביעי הקרוב אמר החלוץ: "ננוח היום ומחר ונחשוב על המשחק הזה וכמה שגינו ומה צריך לשפר, אבל הכי חשוב שנהיה ביחד. הכוח של הפועל הוא הביחד. זה הזמן להרים את הראש ולחזור לעניינים", סיכם החלוץ.

* יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות, בנפיקה, ניצחה הערב 0:1 את מאריטימו במשחק חוץ. האלופה הפורטוגלית נעזרה בשער בודד של פאביו קואנטראו בדקה ה-58 על מנת להשיג את שלוש הנקודות, שהעלו אותה באופן זמני למקום השישי בטבלה. ביום רביעי הקרוב תפגוש בנפיקה את שאלקה.

עמאשה: "היום הכל הלך לי"

כוכב המשחק, ויאם עמאשה הנפלא, היה צנוע במיוחד בסיום: "הלך היום. כל הקבוצה עבדה חבל על הזמן, כולם נתנו 110 אחוז, וכדי לנצח את הפועל בבלומפילד אתה צריך להיות מצוין ושהם יהיו לא טובים. זה מה שקרה. אני שמח שניצחנו והבקעתי שלושער". על השער השלישי שלו - פצצה נפלאה שהלכה הישר לחיבורים, אמר החלוץ הצעיר: "פשוט התלבש לי. הלך לפינה ונכנס".

גם המצטיין השני על כר הדשא, אלרואי כהן, החמיא לחברו: "הוא נותן הרבה גולים כאלה באימונים, זה היה גול מדהים ומשחק מדהים שלו". לגבי יכולתו שלו וזו הקבוצתית, הוסיף הקשר הצעיר והמצוין: "יש לנו קבוצה מדהימה, לחזור מ1:0- בדקות הראשונות ל-1:2 ואחרי זה לעלות ל-2:4, זה קבוצה מדהימה. אני הכי מאושר בעולם ואין יותר שמח מזה. אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות. השתפרנו, כל משחק אנחנו משתפרים, ורן עושה את העבודה מדהים".

המנצח על התזמורת, רן בן שמעון, התייחס למנטליות ההתקפית של קבוצתו בסיום: "מי שרוצה לנצח בבלומפילד צריך לבוא עם כוונה כזאת. לשחק אחורה, פחדני נגד הפועל תל אביב זה להפסיד. חשבנו שאם נעלה במערך קצת יותר קדמי יכול לעזור לנו, אני שמח מאוד שזה יצא טוב. השחקנים ביצעו יותר מדי טוב את ההוראות. אנחנו שווים את המקום בו אנחנו נמצאים, אבל ניבחן לאורך זמן".

גם בן שמעון היה מלא מחמאות לעמאשה, כמובן: "אתם ראיתם את התוצאה שלו, זה תהליך מאוד ארוך של התקדמות. זה לא רק המשחק הזה. במשחקים האחרונים הוא גילה תהליך שיפור עצום, וזה מגיע לו. אני שמח מאוד בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully