וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל עכו: לברוח מהתחתית

קרום ביבישקוב יפתח לבד בחוד הפועל ר"ג, שתנסה לעלות מעל האפס מול עכו (א', 19:30). כהן מתלבט בין סימנטוב ודיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל רמת גן תפגוש את המאמן אלי כהן, כיום על הקווים בעכו, שאימן את המועדון בעונת 2002/3 בסיומה זכתה הקבוצה בגביע המדינה. מהרכב המופלא שהביא את התואר נותרו פעילים בליגת העל רק שני שחקנים, ששניהם אמורים ליטול חלק במשחק: תמיר בן עמי, הקפטן של רמת גן וגבע ברקאי, כיום בלמה של הפועל עכו.

אלי כהן ישמח לשמוע שבעונה החולפת עכו לא הפסידה לרמת גן. שני משחקים הסתיימו בתיקו ובאחד נוסף ניצחה הקבוצה מהצפון. אותן שלוש נקודות היוו למעשה את הניצחון הראשון של עכו בבית, אי שם במחזור ה-27, כשרועי דיין כובש. כהן עצמו, לעומת זאת, נאבק גם הוא עם רמת גן, כמאמן הפועל רעננה, אבל נחל שני הפסדים.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

המאמן שלומי דורה יחסר את הבלם המורחק פאבלו בואנדיה, כאשר מי שיחליף אותו הוא יקיר שינה שחוגג היום (שבת), את יום הולדתו ה-25 וינסה יחד עם אלין טופוזאקוב לייצב את מרכז ההגנה הדי רעועה של רמת גן. למרות שהמארחת משוועת להשיג שלוש נקודות שיעלו אותה סופסוף מעל האפס, דורה ישוב למערך של חלוץ אחד כאשר קרום ביבישקוב הבולגרי הוא זה שיאייש את העמדה בעוד אופיר חיים ולירון דיאמנט ימתינו להזדמנות מהספסל.

הפועל עכו:

ההתלבטות היחידה של אלי כהן לקראת המשחק מחר היא בין שחר סימנטוב ורועי דיין, שתורגלו לסירוגין בהרכב והצטיינו בגביע הטוטו מול מכבי חיפה. כהן הראה לשחקניו קטעי וידאו ממשחק הליגה האחרון של הקבוצה מול הפועל תל אביב, ואמר להם: "שיחקנו טוב, אני מצפה שתמשיכו ככה, אבל עדיין לא הבאנו נקודות גם כששיחקנו טוב, לכן אני מצפה מכם לתרגם את היכולת הטובה לנקודות מול רמת גן".

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: קלאודיו ריברו

האורוגוואי שהובא בקול תרועה רמה, מאכזב מאוד עד כה כאשר שמו כבר נזרק לאוויר כמועמד להיחתך יחד עם הבלם בואנדיה בחודש ינואר הקרוב. ריברו, שעדיין לא מציג קמצוץ מהיכולת שבגללה הובא, חייב להשתפר ולהפוך למנוע של רמת גן במרכז המגרש.

הפועל עכו: שחר סימנטוב

הקשר שאיבד עם פתיחת העונה את מקומו ב-11 הפותחים לאחר שהיה בורג משמעותי בעונה החולפת, ישוב לקבל את חולצת ההרכב וינסה להוכיח לאלי כהן שהיכולת הטובה ב-2:3 על מכבי חיפה בגביע הטוטו, לא הייתה מקרית ושהוא ראוי להישאר בהרכב גם בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, קלאודיו ריברו, אלי לוי, וובה בראון, קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי, קרום ביבישקוב

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, אלי ארליך (איציק כהן), פידליס דימקאו, שמעון הרוש, בן בנימין, איברהים עבדול ראזאק, שחר סימנטוב (רועי דיין), ניקולאס פלצ'וק, אושרי גיטא, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully