וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת בודקת אפשרות לערער על הורדת הנקודות

14.7.2010 / 13:29

התקנון קובע כי לקבוצה בהקפאת הליכים יופחתו מהמאזן תשע נקודות. בעיה לנאמן: בית המשפט צריך לאשר את חוזי השחקנים

הנאמן על הליך הקפאת ההליכים שעוברת אחי נצרת, עו"ד מוטי נבון, בודק אפשרות לערער על הורדת הנקודות הקבועה בתקנון ההתאחדות לקבוצה שפותחת בהליך כזה. כזכור, עם מינוי הנאמן קיבלה נצרת הודעה מראשי ההתאחדות לפיה היא תפתח את העונה עם מינוס תשע נקודות, זאת כאמור מכוח סעיף התקנון הקובע סנקציות על קבוצות שנמצאות במצב של כינוס נכסים או פירוק.

"אני כרגע שוקל את צעדיי בעניין הזה", מסר בתגובה עו"ד נבון. הבעיה של אחי נצרת היא שהיא לא תוכל להסתמך על תקדים משפטי הנוגד את החלטת ההתאחדות, משום שהתיקון חל לפני שנה, ומאז לא קרה שקבוצת כדורגל נכנסה להליך פירוק או כינוס נכנסים וחלה עליה התקנה.

"כעת נותר לי לבחון בוחן את העניין מהצד המשפטי שלו. אם נצליח לייצב את המערכת, זה יהיה אחד משמונה פלאי עולם". בעיה נוספת שעומדת בפניו של הנאמן (בניגוד למפרק, תפקידו "להחיות" את העסק ולא לדון בהליכי סגירתו) היא שחוזי השחקנים יצטרכו לעבור בקרוב אישור של בית המשפט ובקרת התקציבים.

אם נצרת לא תוכל לעמוד בהתחייבויות, לא מן הנמנע שחלק מהחוזים עליהם חתמו שחקנים לא יהיו ברי תוקף. "אני מאמין שנוכל לפתוח את העונה עם 22 שחקנים", סיכם הנאמן. בינתיים הולך ומסתמן כי אנחנו בדרך לקרקע מוצקה".

  • עוד באותו נושא:
  • אחי נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully