וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כליבאת שוחרר ממכבי חיפה

13.7.2010 / 10:38

החלוץ שביקש לעזוב לפני המחנה נענה: "לא נחוץ בסגל הנוכחי". מימון צפוי להיות בלם בהרכב, תמוז דורש 220 אלף דולר לעונה

מכבי חיפה ממשיכה לערוך את הכנותיה לקראת הנסיעה למחנה האימון השני שלה הקיץ ביום שישי. הבוקר ערכה הקבוצה אימון ממנו נעדר רק החלוץ סאדאת בוקארי הפצוע. עוד לפני האימון הודיע לוי לבוקארי כי הוא משוחרר רשמית מהקבוצה יחד עם החלוץ מוחמד כליבאת.

כזכור, כליבאת הוא זה שביקש לעזוב את מכבי חיפה עוד לפני המחנה. באשר לבוקארי, הוא קיבל את ההודעה כי לא ימשיך בקבוצה כבר ביום שישי וכעת הוא מחפש קבוצה אחרת מליגת העל שתקלוט אותו, כשבני סכנין וקריית שמונה מעוניינות בו. גורם במכבי חיפה אמר: "השחקנים הללו לא נחוצים בסגל הנוכחי ויחפשו קבוצה אחרת". גם פיטר מסיללה (אמור לנחות היום) ואייל גולסה (טירונות, מחכה לתשובה מצה"ל לגבי המחנה) לא התאמנו.

החלוץ דודו ביטון אמור לפתוח מחר במשחק האימון מול הפועל קריית שמונה (17:30, כפר גלים) והוא צפוי לחתום בקבוצה על חוזה ארוך טווח. היום נטש ביטון את האימון לקראת סיומו בגלל יבלות בכף הרגל. המאמן אלישע לוי הבהיר כי הגעתו הצפויה של ביטון לא תפגע בחלוץ תומר חמד. גם החלוץ דור מלכה (17), שמוגדר ככישרון הבא של טוברוק אחרי עזיבת אייל גולסה, עשוי לעבור העונה למועדון.

המאמן אלישע לוי אמור לחזק את הקבוצה בבלם זר בתוך 48 שעות. המאמן מעדיף להחתים את הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו על פני ההונגרי כריסטיאן ורמש, אבל במכבי חיפה טוענים כי העסקה עדיין מסובכת בגלל עניין כלכלי, אם כי בהחלט אפשרית. "פיני זהבי מפעיל לחצים על השחקן להגיע לישראל, אם זה לא יקרה סביר להניח שורמש יוחתם", אמר גורם בחיפה. אם פיטר מסיללה יעזוב, לוי יעדיף להחתים מגן שמאלי או חלוץ זר על פני בלם נוסף.

כפי שכבר פורסם, המאמן מתכוון להודיע לשי מימון כי הוא יתחרה עם אריק בנאדו על עמדת הבלם השני לצד הבלם שיוחתם. סוכנו של טאלב טוואטחה, דדה חדד, קיבל אתמול טיוטת חוזה ממכבי חיפה והצעה לחתום על חוזה ארוך טווח. בימים הקרובים אמור החוזה להיחתם באופן רשמי.

החלוץ טוטו תמוז דורש 220 אלף דולר לעונה ממכבי חיפה ויעקב שחר מוכן להציע 120 אלף בלבד, מה שאומר שהחלוץ כרגע רחוק מלחתום במכבי חיפה. עידן ורד יחתום מחר על חוזה רשמי במכבי חיפה. ורד היה אמור לחתום אתמול אבל המועד נדחה בעקבות נסיעת עסקים של שחר. סוכנו של הבלם דקל קינן, גלעד קצב, קיבל הלילה פקס רשמי מבלקפול האנגלית המאשר למעשה את העברתו של הבלם לקבוצה. קינן אמור להמריא עד יום חמישי לאנגליה בכדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית על חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully