וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה: "רק הפועל תל אביב בראש שלי"

הפועל ת"א שבה ממחנה האימונים והבלם הבהיר שהמעבר לצרפת מאחוריו. גוטמן שוחח עם אניימה: "הוא בדרך לארץ"

הפועל תל אביב שבה לפנות בוקר (חמישי) לארץ ממחנה האימונים באוסטריה, שהוגדר כמוצלח. במסגרתו, השיגה הקבוצה שלושה ניצחונות במשחקי הכנה. האדומים יפגשו ביום שלישי הקרוב את אלופת בוסניה, ז'לייז'ניצ'אר, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. המאמן אלי גוטמן, כמנהגו, נשמע מאוד דרוך לקראת המשחק הקרוב: "אין לנו הרבה זמן וכבר ביום שלישי יש לנו משחק מאוד מאוד משמעותי, שאליו נגיע מוכנים. הדבר החשוב הוא שחזרנו יחד עם דגלאס דה סילבה ויחד עם (רומן) רוקי שהצטרף לקבוצה. אנחנו מחוברים יותר, שיחקנו ארבעה משחקי אימון מהם שלושה ברמה טובה ביחס לתחילת עונה". לגביי עתידו של וינסנט אניימה בקבוצה הוסיף המאמן: "דיברתי עם אניימה אתמול וכמו שזה נראה לי מהשיחה איתו הוא בדרך לארץ להצטרף אלינו".

עוד שחקן שהצטרף לקבוצה במהלך מחנה האימונים הוא דגלאס דה סילבה, שלא יעבור לליל וימשיך בשורות האלופה: "טוב להיות בבית אחרי חודשיים שכולם דיברו על זה שאני אעבור לאירופה וזה שאני לא רוצה להישאר", אמר דה סילבה. "עכשיו לא מעניין אותי ליל או לא ליל, רק הפועל בראש שלי. הקהל עזר מאוד, מרגש אותי להגיע לפה ושהאוהדים מקבלים אותי כל כך יפה".

הבלם התייחס גם למשחק הצפוי ולשותפו החדש בהגנה, ביוואן פרנסמן: "המטרה הראשונה שלנו זה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. זה חלום של האוהדים, המועדון וגם שלנו השחקנים. המטרות שלי זה לשמור על המקום הראשון בליגה וגם על הגביע. פרנסמן מצוין, הוא מותק של בנאדם, אבל אסור לשכוח גם את וואליד באדיר. יהיה הרבה בלאגן למאמן שיש שלושה בלמים כל כך טובים במועדון. זה אומר הרבה על המועדון שהשאיר את כל השחקנים מהעונה שעברה, כל הכבוד".

דה סילבה, כמו שאר האדומים, גם מקווה כי אניימה יישאר במועדון: "אני חושב שההנהלה עושה את כל המאמצים כדי שהוא יישאר. אם הוא הולך, אני מאחל לו בהצלחה, אבל אם הוא יישאר, אני אהיה מאוד מאוד שמח. אני בטוח שלא רק אני אשמח אלא גם כל הקבוצה והאוהדים, נחכה לראות מה יהיה בשבוע הקרוב".

עמרי קנדה סיכם את התחושות לאחר הנחיתה: "היה לנו מחנה אימונים מאוד מוצלח, עבדנו מאוד קשה, התאמנו בצורה רצינית, עשינו שלושה נחצחונות מצוינים במשחקי אימון ועכשיו הראש במשחק מול הבוסנים. כל קבוצה בבלומפילד אנחנו צריכים לנצח ונקווה שבסיכום שני המשחקים נעלה שלב ונגיע למטרה האמיתית - העפלה לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully