וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה סיכם בהפועל ר"ג

המאמן, שהעדיף את סכנין, נפגש עם ראשי המועדון והגיע להבנות כספיות. ינסה למצוא שחקני חיזוק למרות חוסר הוודאות הכלכלי

יממה לאחר המהפכה הניהולית, הפועל רמת גן התפנתה למנות מאמן חדש. שלומי דורה ונציגו דדה חדד נפגשו עם ראשי המועדון והגיעו להבנות כספיות. למרות זאת, המאמן, שנפגש אמש (רביעי) גם עם בני סכנין, התחבט קשות בנושא. מקורבי דורה מסרו תחילה כי הוא נתן עדיפות לסכנין בשל חוסר הוודאות הכלכלי ברמת גן והעובדה כי הקבוצה זקוקה לבנות את הסגל מאפס, אך בעקבות מינויו של יובל נעים בסכנין השתנו פני הדברים.

דורה נפגש עם עו"ד שחר בן עמי, העומד בראש קבוצת הניהול החדשה של הפועל רמת גן, וסגר עימו סופית את כל תנאיו במועדון. דורה יחתום באופן רשמי בתחילת השבוע הבא. נכון לעכשיו, אין אף שחקן שחתום בקבוצה והמאמן שמגיע מהפועל חיפה, יאלץ לבנות מחדש את כל הסגל.

סיבה נוספת שדורה לא חתם בסכנין הייתה סירובה של ההנהלה לאפשר לו להביא עמו את עוזרו מאיר בן מרגי בגלל נוכחותו של עבאס סואן. במידה ודורה יחתום בסופו של דבר ברמת גן, ימונה בן מרגי לעוזרו.

דורה, 37, אימן בארבע העונות האחרונות את הפועל חיפה והעלה אותה לליגת העל. כעת הוא עשוי, לראשונה בקריירת האימון שלו, להדריך קבוצה מחוץ למועדון נעוריו. לדורה היו הבנות כספיות גם עם סכנין, אך שם כאמור העדיפו את נעים בסופו של דבר.

כזכור, נעים, מאמן רמת גן בחמש השנים האחרונות, הודיע לפני יומיים כי הוא עוזב. רמת גן עברה רק אתמול מהפכה ניהולית כאשר הבעלים ירון קוריס הודיע כי הוא עוזב ומעביר את מניותיו לעו"ד שחר בן עמי. השחקן נתן דטנר מונה ליו"ר קבוצת הניהול של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully