וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים עוזב את הפועל רמת גן

29.6.2010 / 20:55

המאמן החליט שלא להמשיך לאחר חמש שנים: "זמן לפנות את הבמה". קוריס יקיים מסע"ת ויתייחס לעתידו הכלכלי של המועדון

מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים, החליט לעזוב את הקבוצה ולא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה. נעים (43), אימן את הקבוצה החל מעונת 2005/6 ועזר לה לעלות מהליגה הארצית לליגת העל וכן לשרוד בליגה הבכירה בתום משחק המבחן נגד הפועל כפר סבא.

"ירון קוריס ואני הגענו להחלטה משותפת שאמשיך הלאה. היו לי כאן חמש שנים נפלאות. כולם יודעים לאיזה הישגים הגעתי עם הקבוצה, אבל החלטתי שאני רוצה להמשיך לאתגרים חדשים", סיכם נעים. "כמו שאני רואה את פני השטח, הפועל רמת גן הולכת לעוד שנה קשה מבחינה פיננסית ואולי זה זמן טוב לפנות את הבמה למישהו אחר. חבל שהדברים לא קרו לפני חודש כי כרגע כל המשרות בליגת העל מאוישות. אני לא מודאג ובטוח שאמצא קבוצה לאמן כבר בקרוב".

כידוע, הפועל רמת גן נמצאת בקשיים כלכליים ולא ברור האם הקבוצה תוכל לפתוח את העונה. הבעלים ירון קוריס יקיים מחר (רביעי, 17:00) בכפר המכביה מסיבת עיתונאים ובה יתייחס לעתיד המועדון. כבר העונה סבלה הקבוצה מקשיים ושחקנים לא קיבלו שכר.

בתקופה האחרונה התקיימו מגעים לאיחוד היסטורי בין הפועל רמת גן להכח עמידר רמת גן, כשנעים היה המועמד להדריך את הקבוצה המאוחדת. בשבוע שעבר המגעים פוצצו וכרגע עתידה של הפועל רמת גן לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully