וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש: התקדמות מול מימון, צפוי לחתום השבוע

28.6.2010 / 20:18

המועדון קיבל הסכמה מחיפה לפיה השחקן יושאל לעונה עם אופציה. שחר אמור לתת הסכמה סופית למהלך. ביסו מתעכב

עסקת העברתו של שי מימון להפועל באר שבע נמצא על סף סיכום ועשוי לחתום עוד השבוע, כך טוענים בקבוצה מבירת הנגב. מימון אמור להיות מושאל לעונה עם אופציה לרכישה. מימון שוהה באוסטריה עם מכבי חיפה, אבל השיחות בעניינו נמשכות. את השחקן מייצג סוכן השחקנים דדה חדד. בבאר שבע מחכים לאור ירוק של יענקל'ה שחר בעניין, משום שחיפה עדיין לא החתימה בלם.

החלוץ הגנאי של הפועל באר שבע, ג'יימס ביסו, ביקש אישור להגיע לישראל רק לפני היציאה למחנה ב-13 ביולי, ולא בשבוע הקרוב. בבאר שבע טוענים כי הסיבה לכך היא העובדה שהשחקן ייצא לטורניר של הנבחרת הצעירה ואתמול אושר לשחקן להגיע ב-8 ביולי לישראל, כשעל פי התכנית הזאת הוא יצטרף לאימונים יומיים בלבד לפני היציאה למחנה. ככל הידוע, גם בעיות באשרת הכניסה מונעות כרגע את הגעתו, אך בבאר שבע הכחישו זאת וטענו כי משרד הפנים כבר אישר את כניסתו לארץ. בינתיים, השחקן ביקש להסדיר עם שובו את נושא קבלת הדירה והרכב. אפרופו גנאים, הקבוצה הודיעה היום (שני) כי החלוץ איברהים בסיט חתם רשמית לחמש שנים.

אבי יחיאל התבקש להגיע היום למשרדי המועדון ולחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא ייפגש עם המנכ"ל ארז בדש ורק מחר יצטרף לאימונים. בינתיים, הפערים עם ליאור אסולין מצטמצמים וההערכה היא שיחתום על החוזה השבוע. החלוץ הגיע אתמול לאימון רק לאחר שהתברר לו כי ההנהלה תבוא לקראתו.

דודו ביטון נפגש הבוקר עם הפועל פתח תקוה, אבל פער של יותר מ-30 אלף דולר מונע ממנו כעת לחתום שם והפועל באר שבע מעוניינת בו. במועדון עשויים לבקש מאריק איזיקוביץ' לאשר להם לשאול אותו לעונה ולא לרכוש אותו תמורת 1.2 מיליון שקל. אם איזיקוביץ' יסכים, השחקן עשוי לסכם עוד השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully