וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי חתם במכבי תל אביב: "אני מודע לציפיות"

10.6.2010 / 20:54

החלוץ, שישתכר 550 אלף דולר לעונה, אמר לאחר החתימה: "הגעתי אולי למועדון הכי גדול בארץ, אני שלם עם ההחלטה"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכת וידאו: דורון שטיין

ברק יצחקי חתם היום (חמישי) לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת במכבי תל אביב. בכך, הגיעה לסיומה אחת העסקאות הגדולות של הכדורגל הישראלי. סמוך לשעה 13:00 הגיע יצחקי מלווה בסוכנו רונן קצב למשרדו של עו"ד מורן מאירי, פרקליטה של מכבי תל אביב לפגישה עם ראשי . מכבי תל אביב, היו"ר אביב בושינסקי, המנכ"ל עוזי שעיה ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס. בתום שלוש שעות, חתם החלוץ על החוזה. יצחקי ירוויח כ-550 אלף דולר לעונה.

"אין יותר כיף מזה"

"זה היה יום ארוך ואני מאוד עייף", אמר יצחקי בצאתו מהפגישה, שהסתיימה רק לקראת תשע בערב. "בסופו של דבר חתמתי כפי שאתם יודעים לחמש שנים, ואני מאוד מאוד שמח להיות חלק מהמשפחה הזאת שנקראת מכבי תל אביב".

"זו הייתה החלטה לא קלה", המשיך יצחקי. "אבל אני שלם במאה אחוז עם ההחלטה שקיבלתי. אני מגיע לאחד המועדונים הכי גדולים בכדורגל הישראלי, אם לא הגדול ביותר, ואני מחוייב עכשיו למועדון חדש. באתי ממועדון גדול ומפואר כמו בית"ר ירושלים למועדון גדול. אני מודע לציפיות ולכך שהושקעו פה סכומי כסף לא קטנים, אבל מה שנותר עכשיו זה להגיע למגרש ולהראות את מה שאני יודע. כרגע אנחנו לא נדבר על המטרות לעונה הקרובה, נעשה מסיבת עיתונאים מסודרת עם הקבוצה ושם נצהיר על המטרות שלנו".

על הגדרתו כמלפפון החם של הקיץ אמר יצחקי: "זה אומנם מתיש, אבל אין יותר כיף מזה, כי כל עוד אתה מלפפון מבוקש, זה אומר שאתה שווה משהו ואני שמח מאוד שהגעתי למעמד כזה".

בכיר במכבי תל אביב אמר לאחר החתימה: "אין ספק שמדובר בהחתמה מצוינת מאוד עבור מכבי תל אביב. ברק יצחקי זה שחקן ששובר שוויון וזה הופך את ההחתמה לחשובה עוד יותר. למרות המשא ומתן הארוך והמפרך אנחנו גאים מאוד שהצלחנו לצרף אותו למועדון".

יצחק הפך למלפפון החם של הקיץ כשמכבי תל אביב נאבקה על שירותיו עם מכבי חיפה ובעיקר הפועל תל אביב. בתום יום סוער, נסגרה אמש עסקת העברתו של החלוץ מבית"ר ירושלים למכבי תל אביב תמורת 1.7 מיליון דולר. אנשי הפועל תל אביב, שנפגשו גם הם עם יצחקי וקצב, זעמו על התנהלות יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, שלטענתם השתמש בהם על מנת להגדיל את סכום המכירה.

עבור יצחקי, מכבי תל אביב תהיה תחנה רביעית בקריירה. החלוץ גדל בהפועל אשקלון, והגיע לבית"ר ירושלים בקיץ 2003. בינואר 2008 עבר לגנק הבלגית, אך חזר לישראל כעבור חצי שנה בלבד. בעונה שעברה, כבש יצחקי 15 שערים במדי הקבוצה מהבירה, שנאלצה לשחררו בשל הבעיות הכלכליות.

החלוץ בן ה-25 הוא שחקן הרכש הרביעי שמצטרף למועדון אחרי רוברטו קולאוטי, אלירן עטר ויואב זיו שחתמו. בנוסף, עסקת העברתו של קלמי סבן נסגרה מול מכבי נתניה. גם הבלמים יא יא פטי מבני סכנין ותומר בן יוסף מבית"ר ירושלים קרובים מאוד להגיע למכבי תל אביב, שבונה את אחת הקבוצות האטרקטיביות והמעניינות של הקיץ. במקביל, נסגרו היום כל התנאים של יוסי מזרחי בקבוצה, והמאמן יחתום סופית ביום ראשון.

עדכון ראשון: 15:51

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully