וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "חלק מהדברים נעשו בצורה לא כשרה"

מאמן הפועל רמת גן התייחס למכירת המכתש בהפגנה שנערכה שם: "מחלקת נוער שלמה של 500 ילדים נזרקת לרחוב"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי שבשבוע שעבר כבר החלו העבודות לפינוי איצטדיון המכתש, הערב הביעו לא פחות מ-600 אוהדים, שחקני עבר ותושבי האיזור את אכזבתם מהצעד של מכירת המקום לחברת יורוקום נדל"ן, שמתכננת להקים במקום מספר גורדי שחקים למגורים, וערכו הפגנה במקום.

בין שחקני העבר של המועדון שהגיעו היו השוער שולי גילארדי, אבי ברשצקי, מרדכי 'טופלה' בייטנר, מאמן הקבוצה הבוגרת, יובל נעים, ומנכ"ל הקבוצה, איציק לוי. במקום נתלו שלטים בגנות המהלך, שעליהם נכתב "המכתש הולילנד", ו"אל תהרסו את המכתש". מארגן ההפגנה, רפי מן, קרא: "עצרו את הפרויקט הברוטלי הזה. אל תתנו יד להרוס את המכתש".

גם נעים עצמו אמר דברים קשים וסיפר: "זה יום עצוב מאוד למועדון הזה. המכתש זה מוסד שהוא בעצם בית להפועל רמת גן. מעבר לזה שלקבוצה הבוגרת אין איפה להתאמן, אז גם מחלקת נוער שלמה של 500 ילדים נזרקת לרחוב ומישהו צריך לתת לזה פתרונות. אני מכיר את עצמי מגיל שמונה במקום הזה וחבל שההנהלה הקודמת עשתה מה שהיא עשתה כי יש מספיק מקומות שיכולים לבנות בהם".

מכאן עבר נעים להתייחס למהלך מכירת האיצטדיון, ואמר: "מדובר אמנם בעסקה שנראית לא כשרה ואני מקווה שיהיה ניתן לעצור את המכירה של המכתש, למרות שהעיסקה קיבלה חותמת של בית משפט. אני מקווה מאוד שהחקירה של המשטרה גם תוכל לעזור כי אם יש מישהו שיכול לעצור את זה זו המשטרה. מיליון דולר זה לא הערך של המגרש הזה, אלא הרבה יותר. ודרך אגב, הפועל רמת גן לא קיבלה חצי ממיליון הדולר האלה".

במשך ההפגנה, כל המשתתפים יצאו לסיבוב הקפת האיצטדיון, כאשר הם משלבים יד ביד ויוצרים טבעת אנושית סביב המכתש. למקום הגיעו גם לא מעט פוליטיקאים מקומיים, ביניהם חבר הכנסת כרמל שאמה, לשעבר חבר מועצת עיריית רמת גן, רן קוניק, ציפי אובזילר ויורם פומרנץ, חברי מועצת גבעתיים.

שחר כדורי, שחקן העבר ששימש כקפטן הקבוצה זכתה בגביע המדינה ב-2003, אמר: "המכתש זה בית. ביליתי כאן יותר שעות מאשר בבית שלי, וחבל שאנשי הנדל"ן השתלטו על המקום הזה. זה עצוב מאוד שזה מצבו של המכתש. פעם זה היה הבית של הפועל רמת גן, ועכשיו זה יהיה הבית של הרבה דיירים חדשים שיגורו כאן".

הפגנת אוהדי הפועל רמת גן נגד הריסת המכתש. יותם רונן
השלטים שיוצאים בגנות מכירת האיצטדיון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully