וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גלבאן גמר את העונה

24.4.2010 / 19:22

בני יהודה תיאלץ להסתדר בלי כוכבה בחצי הגמר, לאחר שרגלו גובסה. הזהובים רוצים את שי אבוטבול לקראת העונה הבאה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

משחק חלש מאכזב התקיים היום (שבת) בבלומפילד בין בני יהודה ומכבי תל אביב, שתיים מהקבוצות שעשויות ואף צפויות לייצג אותנו באירופה בעונה הבאה. ההתמודדות נגמרה ב-0:0 נטול מצבים, עם מעט מאוד הזדמנויות וקצב איטי במיוחד, שאימלל את אלו שהטריחו את עצמם למשחק.

מכבי תל אביב יכולה להיות מעודדת מכך שהפער בין השתיים נותר על שש נקודות, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה, והיא קרובה מאוד להבטיח את המקום השלישי שייתן לה את הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

מהצד השני, בבני יהודה קיבלו היום בשורות מאכזבות, כשפדרו גלבאן נפצע בקרסול וכנראה סיים את העונה. הארגנטינאי נשלח לבית החולים על מנת לעבור סדרת צילומים, שם קרסולו גובס, והוא יחמיץ את חצי גמר גביע המדינה בעוד שבוע וחצי.

"יש לנו תחושת פספוס"

מהצד השני, ניסה גם גיא לוזון להסביר את המשחק המאכזב: "אני חושב שהשחקנים כן התאמצו וכן השתדלו, כך שאין לי טענות אליהם במובן הזה. המחצית הראשונה היתה ברמה פחות טובה ודווקא בסיום המשחק יצרנו מצבים והיינו שווים שער, אבל בסך הכל כל קבוצה ביטלה את היריבה שלה וזה היה משחק של תיקו".

לוזון נשאל האם זו היתה טעות לשלב את פדרו גלבאן, שחזר מפציעה ונפצע שוב, שבוע וחצי לפני חצי גמר גביע המדינה. "אין קשר. זה יכול היה לקרות גם באימון". לוזון התייחס גם לשאלה הבוערת: מה קורה איתו בעונה הבאה והאם הוא אכן יאמן את הנבחרת הצעירה: "זה לא תלוי בי. אם זה יקרה אני אשמח מאוד. אם זה לא יקרה, אני אמצא קבוצה וזאת לא תהיה בעיה". לוזון לא מתרגש מהדיבורים על המשפחה ש"סידרה" לא את התפקיד: "ככל שהלחץ עלי יגבר, ככה אני יותר ארצה לקבל את המינוי. אני אוהב לחץ וחושב שלחץ זה דבר טוב".

מגן בני יהודה כפיר אדרי נשמע מאוכזב: "יש לנו תחושת פספוס מהמשחק. אנחנו יכולים לצאת מאוכזבים כי עמדנו על המגרש כמו שצריך ובצורה טובה. הגענו למצבים שהיינו אמורים להגיע אליהם. לא השכלנו להבקיע וחבל".

אדרי התייחס למינויו של דרור קשטן ונשאל האם זה לא יפריע לשחקנים במשימות שנותרו העונה: "אני לא חושב שזה ישפיע עלינו. המועדון החתים מאמן לעונה הבאה, הבהירו לנו טוב מאוד שאנחנו צריכים להיות עדיין מרוכזים אך ורק בעונה הזו כדי לסיים אותה בצורה הכי טובה שאפשר, ובשנה הבאה נתרכז בזה. אני לא חושב שהיתה אווירת סוף עונה, עבדנו קשה ונתנו הכל על המגרש. אנחנו רחוקים מלהגיד שסיימנו את העונה, מבחינתנו זה המאני טיים, אנחנו רוצים להתקדם בטבלה, יש לנו גם את גביע המדינה ואנחנו רוצים להצליח גם בו".

בני יהודה מעוניינת בקשר הפועל תל אביב שי אבוטבול, שככל הנראה לא ימשיך במדי האדומים בעונה הבאה. הקשר מיכאל זנדברג, שמסיים את חוזהו בסיום העונה, מחזיק בהצעות מקפריסין ויוון. נכון לעכשיו עדין אין משהו רישמי ובסביבתו של הקשר שוקלים את ההצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully