וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת ניצחה את הפועל פ"ת 0:3

דור בלך

24.4.2010 / 20:50

הקבוצה הדועכת של מחפוד רשמה הפסד שלישי ברציפות. חמד, לוזון וכיאל כבשו. גרגורי: "הבחורים שלי היו מדהימים היום"

לא מזמן כבר החלו בהפועל פתח תקוה לעשות תכנונים לקראת העונה הבאה. הזכירו שם את רודי חדד, פתחו במשא ומתן עם ג'וניור ויסה, אבל היום לכולם ברור שבמלאבס רתמו את העגלה הרבה לפני הסוס. היום (שבת) רשמה פתח תקוה את הפסדה השלישי ברציפות, הפעם 3:0 נגד אחי נצרת, והיא בצרות צרורות. הקבוצה של ג'ון גרגורי לעומת זאת, נצמדה לאותה פתח תקוה וגם להפועל עכו, לקראת פוטו פיניש שעל פניו נראה מרתק. שתי נקודות בלבד מפרידות בין ארבע האחרונות בליגת העל, ולקראת מחזורי הסיום - המתח מתחמם.

תומד חמד העלה את המארחת ליתרון בדקה השמינית עם נגיחה מוצלחת אחרי הגבהה של מאג'ד יונס ו-10 דקות לסיום המחצית הורחק איברהים בסיט אחרי עבירה גסה על מארק גורמן, וסיבך עוד יותר את המלאבסים. למרות שפתח תקוה ניצבה בפיגור של שחקן, הפיגור בתוצאה גרם לאלי מחפוד לבצע שינויים התקפיים במחצית. פתח תקוה תקפה במטרה להשיג לפחות שער שוויון, אבל ההגנה שלה נותרה דלילה וגם השער השני במשחק נפל בשערו של יוסי שקל, כשיניב לוזון כבש גם הוא בנגיחה כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-67. כאן האורחים נשברו, לוהאב כיאל ניצל את זה כדי לכבוש שער נוסף בדקה ה-82 ואחי השיגה ניצחון ענק.

פתח תקוה הפסידה, אחי נצרת ניצחה ועכשיו הן צמודות בטבלה. הקיזוז לא עשה את שלו רק במאבק על האליפות, אלא גם בקרבות התחתית. הקבוצה ממלאבס תהיה חייבת להתעורר, כאן ועכשיו, זו של ג'ון גרגורי כבר עירנית.

מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, מור דאהן, אנדרסון ווסט, מרק גורמן, רמי דואני, מאג'ד יונס, שלומי חנוכה, גיא דיין, יניב לוזון, לוהאב כיאל, תומר חמד.

הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, דניאל אדו (אלי ביטון, 46), גל כהן, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, עידן סרור (רפי דהאן, 63), שגיב כהן (ארמון בן נעים, 46), גיא צרפתי, עוסמן באשירו, איברהים בסיט (הורחק, 35).

גרגורי: "השיטה של הפלייאוף עזרה לנו"

לפני המשחק הכניס ג'ון גרגורי את הורי שחקני אחי נצרת לחדר ההלבשה וביקש מהם לנצח עבורם. "עשיתי הכל כדי שלשחקנים תהיה מוטיבציה גדולה, אני שמח שזה עזר", סיפר המנג'ר הבריטי לאחר הניצחון הגדול. "השיטה של הפלייאוף עזרה לנו והקיזוז קירב את שאר הקבוצות אלינו, דבר שיצר עליהם לחץ. הבחורים שלי היו מדהימים היום, הם נלחמו כמו חיילים. העובדה שהרחיקו לפתח תקוה שחקן לא בהכרח הועילה לנו כי הפסקנו ללחוץ והם שיחקו טוב יותר לאחר ההרחקה. היה כיף לראות את הקהל חוגג בסיום אבל צריך לזכור שמצפה לנו משחק מאוד חשוב מול הפועל עכו בשבוע הבא וכל משחק הוא מלחמה עבורנו".

"היינו עם החבל על הצוואר לפני המשחק הזה וידענו שאם לא ננצח אותו, אנחנו יורדים ליגה", סיפר כובש השער השני יניב לוזון. "שיחקנו טוב, כמו בשבוע שעבר, רק חבל שאז לא השכלנו לנצח, אנחנו נמצאים במומנטום טוב מאז תחילת הפלייאוף, ורוצים להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully